Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 559 ggr
Svavelsot
2012-01-11 22:43

(S) 2 engelsktypade honor söker nytt hem.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Lite snopet att behöva skriva sitt första inlägg på mus i fokus i den här kategorin… Det är nämligen så att jag i november skaffade mina två första möss, två ståtliga engelsktypade honor födda i slutet av augusti 2011, men då en mus sällan kommer ensam så skaffade jag i helgen tre små tjejer till. Problemet är att de honor jag hade sedan innan inte tolererade några som helst nya kompisar så har jag nu valt att försöka omplacera dem mot en symbolisk summa.

Den ena är en choklad fox och den andra är en siames och de är två stora och fina honor, väger ca 50 gram båda två. De är även lite springiga av sig och har lite för mycket att göra för att sitta still i handen men sitter däremot gärna i knät :)

Hoppas verkligen att hitta någon som vill adoptera dessa sötnötter då jag dessvärre inte har tid och plats för dem allihop.

Finns i Stockholm.

Vh/Sofie

Annons:
UlrikaD
2012-01-11 22:45
#1

Är det inte bättre att omplacera de du skaffade nu precis istället?

kimky
2012-01-15 21:27
#2

Finns dom kvar? är intresserad men bor i linköping så ifall det går att lösa transport isf.

Wand
2012-01-16 10:15
#3

Har mailat med TS och förstår hennes anledning till att omplacera dem, även om jag håller med Ulrika om att det kan se konstigt ut att "välja bort" de som man haft längst.
Om TS vill skriva ut sin anledning offentligt så får hon göra det själv.

Mössen flyttar antagligen hem till mig.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Grodan
2012-01-16 10:41
#4

#3 Vad jag kan läsa så är de väldigt aktiva och inte snälla mot de nya mössen. Sånt avskräcker många, i a f om mössen är tänkta till avel.

Övertygad om att du kan ge dem ett bra hem.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: