Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 609 ggr
Lamina
2012-01-20 20:40

Mitt skål-mushus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte visa lite fler bilder på mitt mushus jag har gjort. Har tyvärr inga bilder på hur skålen såg ut innan sin lilla olycka, eller ens innan jag förvandlade trasig skål till mushus. Men det spelar ju inte så stor roll. Tungan ute

Först gjorde jag den lilla "repstegen", i tron att mössen inte kunde ta sig upp själva. Först tänkte jag bara sätta fast en repbit, men sen vart det en till och så helt plötsligt en stege. Tycker den är så söt! Skäms Använde en tändare och värmde upp plasten så att den smälte och satte fast repbitarna.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
Thowas
2012-01-20 20:44
#1

häftigt! kul att kunna göra saker själv

Lamina
2012-01-20 20:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Sen insåg jag att mössen kunde ramla ner från kanterna, och det går ju inte ann! Så det fick bli en repring runt också, och lite repbitar där det lutar som mest. Hade tänkt göra en stege av termoplast färgad med röd karamellfärg, men hade slut på plast och hittade ingen färg. Så jag klippte till en av en kartongbit istället. Good enough.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
2012-01-20 21:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

I buren.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
2012-01-20 21:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Gummi utforskar. Hmm… Jag trodde den skulle vara jättestor i jämförelse med dom.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Lamina
2012-01-20 21:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Mamba ville också testa lite.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Grodan
2012-01-20 21:06
#6

#0 Ja, den är väldigt söt den lilla stegenSkrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Lamina
2012-01-20 21:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Mamba talar om för matte att hon inte alls hade behövt anstränga sig så, hon kommer inte ramla ner! Bara för att bevisa det har dom ägnat hela natten åt att gnaga bort alla repen igen. Tungan ute

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Grodan
2012-01-20 21:13
#8

Ja, tyvärr, rep är ju roligt att tugga på… hehe


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lamina
2012-01-20 21:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Flickornas bur är klar, för nu. Flickorna är så aktiva och gnagiga att jag måste byta kartonger var tredje dag typ. I nedre högra hörnet kan man även se en annan av deras favoritsaker: Förvar från IKEA. Locket fungerar dessutom utmärkt som vattenskål (smygreklam?)

Tanken är att flickorna ska få lite större bur sen, ska bara fixa ett lock till 100-literskaret.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Grodan
2012-01-20 21:23
#10

¤9 ja, det är reklam för ett hemskt företag som inte betalar skatt i sverigeTungan uteFörvånadSkrikandes


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: