Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1964 ggr
hyoscamusniger
2012-02-04 00:19

svarta möss

jag vill köpa små söta svarta möss

Annons:
ariama
2012-02-04 10:13
#1

Ojoj. Ja, det kanske du vill. Skrattande Små svarta möss är verkligen söta. Kyss

Men du får gärna berätta mer om dig själv, hur du kommer att ha mössen, vad du kan om möss, om du haft möss förut. Vi som säljer möss, håller hårt i dom när någon säger "Vill ha!".  Vi säljer inte som djuraffärerna gör, det är inte "saker" vi säljer, utan levande varelser, som vi har ett ansvar över.

Så presentera dig, och visa att du menar allvar, och kan ta hand om de nya vännerna, så dyker det nog upp "små söta svarta möss" här. Flört Om det nu var så att du allvarligt önskar köpa såna. Skrattande

ariama
2012-02-04 10:20
#2

Tittade på din presentaion. "28-årig trollgubbe". Jag trodde jag pratade med ett barn …  Din "annons" känns så oseriös för en vuxen människa, ska du ha dem i någon trollbrygd kanske? Flört

Camillhe
2012-02-04 11:40
#3

Gubbe kanske vi ska ta bort, men ett troll är det definitivt. De flesta andra ifokussajter brukar skriva mata inte trollet, men eftersom vår kära Sajtvärd älskar troll så mata påSkrattande

Magda
2012-02-04 12:24
#4

#3 äter troll möss kanske? FörvånadFörvånadFörvånadKyss

Grodan
2012-02-04 18:52
#5

#3 LOL Skrattande

#4 Mina möss äter troll, speciellt om de är varma och nyttiga


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Magda
2012-02-04 19:00
#6

#5 ah! Det är alltså mössen som ska äta trollen.. Då är jag med.. Ska ut och söka upp lite troll så mössen får lördags godis då…

Annons:
[aammE]
2012-02-04 19:20
#7

Har svarta möss, men jag är tyvärr finne så mig vill du nog inte köpa av, efter som att det står på din presentation att du hatar mig. Rynkar på näsan

(Skulle dock inte sälja ändå, så det är ingen idé att du kontaktar mig.)

Minoth
2012-02-04 19:32
#8

HAha de är ju ett troll :P Finns tom "scam" i hans namn :P

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

hyoscamusniger
2012-02-04 21:24
#9

jag är en numera trettioårig trollgubbe som är nybörjare när det gäller möss men jag har just köpt mina tre första vitbruna möss Nu vill jag ha en tre stycken till där minst en ska vara svart

jag vet inte hur det är om man kan sammanföra tre hanar med lite yngre hanar men om det går ska jag nog göra det annars får dom bo separat i vilket fall blir det i en rymlig bur

Lamina
2012-02-04 21:32
#10

Förstår inte varför ni förutsätter att det handlar om ett troll? Vad har han gjort som får ett att anta det..? Väldigt dåligt sätt att bemöta nykomlingar… SkämsObestämd

#9 Det är inte alltid hanar fungerar ihop, och då dom gör det handlar det oftast om besläktade hanar. Även bröder som vuxit upp tillsammans kan börja bråka. Och som nybörjare kan det vara svårt att tyda tecknen på att nånting är fel. Så jag råder dig att inte försöka sätta in fler hanar om dom du har nu går bra ihop.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Minoth
2012-02-04 21:57
#11

jag utgick ifrån det bara med tanke på profilsidan. Förlåt.
Men TS säger att han är 30 år. Vad är de då för bild på profilen?

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

StillaSinnet
2012-02-04 22:00
#12

Håller helt med Lamina…så här brukar vi verklien inte välkomna nykomlingar Förvånad

Jag håller också med om att du inte ska räkna med att du kan sätta in nya hanar i den flock du har. Det kan rubba deras hierarki och förstöra så du får säta alla hanar i varsin bur till slut.

hyoscamusniger:

Det finns svarta möss och sedan finns deet SVARTA möss :)

Vill du ha mössen som sällskap? "Duger" då vilken svärta som helt och kanske vit svanstipp och vita tår?
Eller vill du ställa ut och vinna BIS-placeringar så de ska vara kortpsvarta, blanka och se ut som korthåriga svarta hästar i pälsen?
Ska mössen gå i avel?

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Magda
2012-02-04 22:28
#13

förlåt TS om du tog illa upp :)  mina inlägg var inte illa menade utan mer en utsvävning från att du kallade dig själv trollgubbe & så ett litet tokigt humör på det KyssSkrattande

Annons:
hyoscamusniger
2012-02-06 14:59
#14

Jag vill köpa möss med vitt och svart i pälsen dom ska inte vara helfärgade utan fläckiga, några syskon kanske 4-5 stycken Jag tänkte köpa den största hamsterburen som finns att få tag till dom

UlrikaD
2012-02-06 15:09
#15

Läste precis din andra tråd Hjälp, där det står att dina möss är rädda, otama och du kan inte få tag i dem.

Då är det ingen bra idé att köpa fler och sätta ihop med. För det första, som andra redan skrivit är det inte alls så lätt att sätta ihop obesläktade hanar. För det andra så kommer troligtvis dina räddas temperament att smitta av sig på de nya så då har du ett helt gäng rädda och nervös möss.

Bättre då att ta tiden nu att se till att dina andra möss blir tama och trygga med dig. Innan dess känns det ganska "dumt" faktiskt att köpa fler djur.

hyoscamusniger
2012-02-06 15:30
#16

Jag har för tillfället inte dom rädda mössen hemma hos mig då jag int e får ha pälsdjur där Jag läste just om nakenmöss och förstår nu att det är det jag ska ha när dom andra kommer hem får dom bo i skilida burar

UlrikaD
2012-02-06 15:34
#17

Men om du inte får ha möss där du är, varför ska du då ha fler?

Vet inte om jag missförstår någonting kanske.

StillaSinnet
2012-02-06 15:55
#18

#16 nakenmöss förändrar inte allergin tyvärr…

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

hyoscamusniger
2012-02-06 16:45
#19

jag får inte ha möss punkt. eventuellt skulle en uppfödare kunna ta hand om mössen några mån tills jag flyttar hem om dom har en kull med möss som jag vill ha

hyoscamusniger
2012-02-06 16:46
#20

jag får inte ha möss punkt. eventuellt skulle en uppfödare kunna ta hand om mössen några mån tills jag flyttar hem om dom har en kull med möss som jag vill ha

Annons:
UlrikaD
2012-02-06 16:48
#21

#19 Jag vet inte om det bara är jag som inte förstår.

Du söker möss. Men du får inte ha möss. Du söker nakenmöss pga allergi. Men nakenmöss är inte allergifria alls.

Jag förstår nog inte riktigt varför du söker möss om du inte får ha dem pga allergi.

Minoth
2012-02-06 18:08
#22

Men snälla. Förstår ni inte att det verkligen är ett troll hahah Jag sa ju det!

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

UlrikaD
2012-02-06 18:29
#23

#22 Troll brukar vara nya användare inte folk som skrivit på iFokus sedan 2009.

Tsunamis
2012-02-06 18:30
#24

Det är ett troll gott folk, inget nytt att se här!

MvH  Tsunamis

L8sson
2012-02-06 18:57
#25

Jg fattar inte :P

StillaSinnet
2012-02-07 07:13
#26

#22 jag känner inte så många troll. brukar de PM:a?

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

hyoscamusniger
2012-02-07 15:30
#27

Jag vill inte ha flera möss just nu jag villl ha tips på hur jag får dom jag har mera tama

Annons:
Upp till toppen
Annons: