Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 427 ggr
Ketang
2012-02-05 09:17

Möss köpes (akut)!

Hej!

Jag förlorade en av mina honor igår kväll (läs tråden: sjuk mus), så nu är min andra hona ensam. Jag letar därför efter en ny hona lite akut så att min andra hona ska slippa vara ensam för länge. Därför spelar färger ingen som helst roll! Jag är ute efter en eller kanske två vänliga och handtama honor som kommer från friska och sunda linjer.

Mina möss bor i ett akvarie som är runt 200-220liter där har jag grenar dom kan klättra på, en burk med jord som dom gärna gräver i, minst två men ofta fler ställen att bädda ner sig på i form av små hus eller papprör. Jag "bygger om" inredningen lite varje gång jag städar hos dom. Jag ger dom mussliblandning, grönsaker och div nötter och ibland lite hundmat. Min kunnskap är begränsad men jag lär mig helatiden nya saker och läser en heldel här på forumet. Mina första möss fick jag hem för ca 6månader sen, dom tog jag hand om för att dom inte skulle bli ormmat.

Jag finns i Mullsjö, men kan hämta i Jönköping, Huskvarna, Falköping, Tidaholm, Ulricehamn!

Bild på buren kan ordnas om säljare vill se!

Annons:
StillaSinnet
2012-02-05 09:52
#1

Trevlig annons :)

Jag tror inte det blir några probem för dig att hitta bra möss. Själv bor jag lite för långt bort (Degerfors) men om du inte har fått napp innan 25 februari så är halva mus-sverige på årsmöte i Tånga Hed, Vårgårda, då. DÄR kommer det finnas möss vill jag lova Flört

Själv har jag bara enstaka som jag tar med mot bokning, men jag vet att Kent ska ta med sig en hel del

Från Mullsjö tar det enligt google maps ca 1.5tim att åka bil till Vårgårda, så det är ju en bit… själv åker jag över Skara och Vara coh passerar inte Mullsjö på min tur neråt i sverige

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Ketang
2012-02-05 10:04
#2

Tack för ditt snabba svar! Jag funderar på om det skulle gå att mötas någonstans på vägen om jag nu inte hittar någon mus innan den 25? Jag kan kolla lite om det är närmre för mig att åka till Vara än till vårgårda i så fall. Jag tror att jag har 8mil till Vara (åker till veterinären där med mina hundar.)

Jag avvaktar ett tag och hör av mig igen om det blir svårt att få tag på möss.

StillaSinnet
2012-02-05 10:11
#3

Ja, det skulle funka. Jag åker ner fred 24 feb under eftermiddagen och åker hem igen på söndagen 26 feb vid lunch.

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Ketang
2012-02-05 10:12
#4

Okej! Jag letar vidare och hittar jag inget bra innan så hör jag av mig igen! Tack!

Upp till toppen
Annons: