Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 837 ggr
Rönisch
2012-02-23 22:11

Piskar med svansen

Idag piskade Cupcake med svansen när jag höll i henne, har läst att musen är irriterad/rädd när den gör så.

Men förstår inte varför, hon kommer själv upp i handen och försöker klättra upp när jag har handen i buren, varför gjorde hon så här när jag höll henne i så fall? Rynkar på näsan

Ibland hör jag även att mössen piper när de är i buren, varför gör de det?

Annons:
kent
2012-02-23 22:16
#1

pisker med svansen är inte bra….kolla lite på dom när dom holder på och se om du hitter vad det är som hon inte tycker om…kan va oro okså. om det inte fungera med hon är du välkommen att komma o se om du kanske vill bytta ut henne…bara att fråga,sms,ringa,mail du har alla tror uppgifter tror jag.

Rönisch
2012-02-23 22:26
#2

#1 Alltså jag tycker om henne och tycker om att hon vill komma upp i handen och så där, förstod bara inte varför hon piskade med svansen, vad gör jag för fel i hanteringen? Ingen av de andra mössen har gjort så Rynkar på näsan

Nu har det bara hänt en gång och jag hoppas att det inte händer igen för hon är en trevlig mus annars Gråter

kent
2012-02-23 23:23
#3

det är klart att du tycker om hon….och jag tror det bara va en sak då…men hör av dig om du får problem så hjälper jag till

Upp till toppen
Annons: