Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 676 ggr
Rönisch
2012-02-25 23:02

Glad! =)

Jag är så glad för mina möss, känns som att vi lär känna varandra bättre och bättre. Idag tog jag ut de på sängen för första gången, jag har inte vågat låta de springa upp på axeln osv när jag sitter på golvet eftersom jag är rädd för att tappa bort dem, men sängen funkar jättebra eftersom de inte kan rymma därifrån Tungan ute

Så idag hade vi en liten mysstund, trodde de skulle springa över hela sängen men de höll sig faktist i närheten och klättrade mest på mig. Dock tog jag ut dem en och en, är det en bra idé att ta ut alla samtidigt eller ska man vänta med det?

Sen så har de blivit så mycket tamare känns det som, har jag buren öppen trängs de på kanten och sträcker sig efter handen, till och med lilla Popcorn som var blygast vågar sig ut på handen nu! Även när jag bara ska byta vatten är de runt handen och försökte klättra upp på armen, så jag måste skaka av dem Skäms

Jag är i alla fall jätteglad över mina små möss Kyss

Annons:
Exoticas
2012-02-25 23:11
#1

Åh det är så kul att läsa om musägare och framsteg Kyss om de bor tillsammans kan du gott ta ut dem ihop =)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Rönisch
2012-02-25 23:49
#2

#1 De är från samma kull, vad bra då får jag mer tid att umgås med alla mössen! Skrattande

Exoticas
2012-02-25 23:52
#3

#2 Super mysigt =)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Grodan
2012-02-26 22:35
#4

Bra att det går åt rätt håll!


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: