Annons:
Etiketterom-sajteninfo
Läst 421 ggr
Exoticas
3/6/12, 2:28 PM

Jag tycker om er =)

Hej alla mus.ifokus användare =)

Jag måste bara skriva att jag uppskattar er alla väldigt mycket, eftersom att jag inte är världens super socialaste människa så är gemenskapen på detta forum underbart för mig =D
P.g av att jag inte är så social, har social fobi, olika sorters ångest & PTSD så har jag inte mycket vänner eller lätt för att lämna hemmet och då är min sociala sida här på olika iFokus sidor <3

Enda gången jag är social är när jag jobbar eller festar, Men då går jag in i en roll och här kan jag ju faktiskt vara den jag är =D

SÅ EN JÄTTE KRAM TILL ER ALLA HÄR =D

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Annons:
Lamina
3/6/12, 2:54 PM
#1

jag kan inte annat än att hålla med till 100%, gemenskapen här är verkligen underbar! *kram* Kyss

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Exoticas
3/6/12, 3:00 PM
#2

Den är så mycket bättre här än på många andra forum och jag är lycklig över att ha hittat hit =)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Ratata
3/6/12, 3:47 PM
#3

Ja, det är härligt att folk inte är så dömmande och gnälliga på nya musägare. Vill minnas att man på andra djurforum kan behöva stå ut med ett och annat så fort man visar sig vara lite okunnig inom ett område. Man ska såklart säga till om någon gör något helt galet, men det finns så många olika sätt att säga detta på.

Här råder det så gott som alltid trevlig stämning :)

Exoticas
3/6/12, 3:49 PM
#4

#3 Alla är ju nybörjare någon gång =) Då är det bättre att informera och ge fakta ist för att hygga och vara otrevlig! självklart väljer personen själv vad man gör med informationen, Det bästa är så klart att använda den! =D

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

axilur
3/6/12, 4:43 PM
#5

Kyss

/Anneli

Tsunamis
3/6/12, 4:58 PM
#6

Måste också säga att det är fin stämning här & bland musfolk i alla fall märker man det som ny i gemenskapen!

MvH  Tsunamis

Annons:
[jaxwire]
3/6/12, 10:54 PM
#7

Jag kan bara instämma med er andra. Mycket trevlig stämning och ett super bemötande här =)

Grodan
3/6/12, 11:10 PM
#8

Vad rart av dig, Exoticas! SkrattandeJag tycker om dig också. Kyss

Det märks inte alls att du har social fobi, men sådant kan man väl inte märka på internet?

Kram på dig! (och på alla andra också!)Kyss


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
3/27/12, 11:08 AM
#9

Jag tycker också att stämningen här är bra för det mesta!!

Tack Exoticas, jag tycker om dig ocksåKyss

Upp till toppen
Annons: