Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 478 ggr
MaaariaS
2012-03-09 14:43

Glad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har hittat ett av Max syskon,en bror,Jag är sååå gladGlad

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Annons:
Grodan
2012-03-09 20:15
#1

Okääj. Berätta mer. Vem är Max. Hur kom det sig att du letat efter hans syskon…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
2012-03-10 09:26
#2

Vad roligt!! Hur hittade du honom?

MaaariaS
2012-03-10 11:53
#3

Jag har fått reda på mer och den hanen jag trodde vra en kull bror är istället en halvbror,men jag har hittat en kullsyster och jag ska fortsätta ringa för och se om dom 4 stycken jag har kvar är hel eller halvsyskon.

#1 Max är bananflugan på bilden.Max är ju omplacering och jag har bara haft få uppgifter om vart han kommer ifrån och sen hitta jag en länk på iFokus till jordbruksverket och sen sökte jag bara på Max tång ID och fick upp 6 hundar i nummerföljd och ringde jordbruksverket och kommas om jag fick nr och adress på ägarna och det fick jagGlad

#2 Ja det är jättekul..Trodde det skulle vara svårare än det var.

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Hyeonmu
2012-03-10 14:30
#4

>=| Hm … … … hm… … Näej. Nu har jag stirrat på den där bilden i en halvtimme och förstorat och förstorat i photoshop - men jag hittar inte nån bananfluga! D=>

Det är bara den där jämrans hunden! … Kan det vara så att han satte sig framför flugan lite sådär dålig tajming? =/ Jag vet hur det är, man lämnar en bit hundmat framme så har man såna där "hundar" som svärmar i hela köket sen, stoppar tungan i maten om man inte är där och viftar också - och jag har hört att de äter bajs!! Dx Usch och fy!

Förlåt. xD Jag gick kanske liiiiite för långt med det där. Skyller på sömnbrist som vanligt hihi. Men åh vad roligt! =D Jag minns att jag blev helt lyrisk när jag spårade upp min schäfers kullsyskon och släkt och kunde se foton! <3 Vad underbart för dig. (Hon var ingen omplacering direkt, mer omhänderagen från en kusin utan att få info om nånting egentligen. Det dröjde nästan tio år efter hennes död innan jag fick reda på kennel och sånt… hade redan fått hem nästa vovve då, där gick släkting-valpsplanerna. Obestämd)

MaaariaS
2012-03-10 14:35
#5

#4 Hahaha tror nog mer att Max sitter på flugan eller åt upp den, då han gillar bananerFlörtTungan uteOskyldig

Ja jag längtar tills jag får några foton,eftersom dom är blandade så kan dom ju se ut nästan hur som helstGlad

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Hyeonmu
2012-03-10 14:37
#6

#5

Äter de stackars bananflugor också? D= Vi måste larma allmänheten! ;D

Åhå, är dem det också? =O Han som såg så renrasig ut. Men vad spännande. =D

Annons:
MaaariaS
2012-03-10 14:41
#7

#5 Hihih jo visst är han renrasig*host harkel* Oskyldig

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Hyeonmu
2012-03-10 14:47
#8

#7

Ja så länge han inte brukar bli rent rasande. Oskyldig … dear god den var dålig. FÖRLÅT MÄNSKLIGHETEN! XD

Grodan
2012-03-10 19:18
#9

lol… ok #5 - då är jag med… jättekul! Grattis!

Bananfluga är ju bara ena rasen på saken i #0 Flört


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MaaariaS
2012-03-11 14:11
#10

Fick idag ett kort på hans syster.Hon ser likadan ut som Max,samma färger på samma ställenKyssVäldigt söt med andra ordFlört

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Upp till toppen
Annons: