Annons:
Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 2096 ggr
Chilizera
3/12/12, 4:27 PM

Köpt terrarium!!

Jag har köpt terrarium! Glad Ska bli så kul med något större åt musisarna, det är verkligen hög tid nu. Det gick ju så bra att ha alla nio tillsammans i min lilla bur, men senaste par dagarna verkar de inte ha mått bra alls. Ungarna börjar bli för vuxna antar jag för att dela på den lilla ytan.

När jag var ute idag såg jag en gubbe avverka några träd i kanten till ett parkområde, imorgon ska jag kolla om han lämnade något efter sig, någon stor stock hoppas jag på och långa rejäla grenar att börja fylla nya buren med Glad *glaaaaaad*

Annons:
Chilizera
3/12/12, 10:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sådär, då var mössen inflyttade. Glad Har ingen bänk än åt terrariet så det står på golvet så länge…

De ser himla nöjda ut i alla fall! Varenda pryl ska undersökas till förbannelse.

Lamina
3/13/12, 9:55 PM
#2

Men oj vad stort och mysigt dom ha fått det! Hur stort är det..?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Minoth
3/13/12, 10:11 PM
#3

hornbach? de är en sån jag har fast min är mindre

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Chilizera
3/14/12, 6:41 AM
#4

#2 Den är 100*50*50

Har stoppat i mer grejer än jag brukar ha i den mindre buren och ändå ser det nästan tomt ut, hehe. Igår släpade jag hem ett stycke björkstam som ska få flytta in när jag gröpt ur ett bo och kanske lyckats göra lite gångar igenom Glad

Exoticas
3/14/12, 7:00 AM
#5

Åh vad skönt det måste vara att kunna inreda snyggt! Själv är jag lite irriterad på att behöva ha alla fula gallerburar =P

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

ajanki
3/14/12, 9:01 AM
#6

Wow, så stort och fint dina möss fått detSkrattande

Annons:
Minoth
3/14/12, 9:11 AM
#7

Hur många möss har du i det terrariumet? :)

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Chilizera
3/14/12, 9:25 AM
#8

#7 Nio stycken :) Hade först en hona som blivit ensam, köpte två till sällskap, en visade sig vara gravid och tjohopp så hade jag nio honor :P

När jag lagrat på mig mer snygg inredning ska jag göra det lite tätare åt dem därinne så det blir mer yta och fler skrymlsen.

Chilizera
3/14/12, 9:40 AM
#9

#5 Ja, jag är faktiskt osäker på om jag överhuvudtaget skulle ha möss om det enda alternativet var gallerburar. Jag tycker det ser så fult och barnsligt ut (hoppas ingen tar illa upp). Jag vill att buren ska vara som en del av heminredningen och inte behöva skymmas undan i något sidorum. Innan jag köpte terrariet hade jag ett (betydligt mindre) akvarium som jag också var himla nöjd med utseendemässigt, köpte det till mina allra första möss.

Minoth
3/14/12, 10:04 AM
#10

#8 då förstår jag varför du behöver ett så stort! :D kommer också byta upp mig till den storleken sen om det blir fler möss. 

#9 håller helt med!

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Upp till toppen
Annons: