Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 265 ggr
Mymlan
2012-03-16 17:28

OT IPAD

http://www.netonnet.se/art/dator/surfplattor/ipad/apple-ipad216gb3gwhite/156055.5905/

Någon som har eller har haft en sådan här. Är det ett bra köp eller ett dumt? för och nackdelar..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Annons:
Camillhe
2012-03-16 17:49
#1

Beror på vad du ska använda den till. Jag tycker personligen inte att de fyller ngn funktion om man har dator och mobil:)

Mymlan
2012-03-16 18:00
#2

#1 Jag har lite svårt surfa på mobilen allt blir så litet och jag med min krassa syn..

Sedan har jag svårt att komma ihåg saker, har testat en Handi som habiliteringen hade men den är tjock, klumpig så den passade ej mig o känns enormt omorden. Visst Ipad är större men plattare och man kan göra mer på en Ipad.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Camillhe
2012-03-16 18:06
#3

Så du vill ha ngt du kan surfa på när du inte är hemma och kan sitta vid datorn?

Mymlan
2012-03-16 18:14
#4

#3 Precis.. Fast jag vet ej om jag kan ha comviq surf på den eller om jag måste ha abonnemang. Eller hur det nu funkar, jag är ingen teknik nörd..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Camillhe
2012-03-16 18:24
#5

Jag skulle rekommendera dig att köpa en minilaptop istället, du får en väldigt bra sådan för samma pris. Och sen kan du tex ha ett mobilt bredband till den.

Varför jag tycker det är bättre med en minilaptop är för att du då får en riktig dator som du även kan använda hemma. Mer för pengarna helt enkelt.

Mymlan
2012-03-16 18:45
#6

Slutar kanske så i slut änden..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

 

Annons:
StillaSinnet
2012-03-16 18:58
#7

iPad är underbar!!! jag vill ha en så fort jag har råd och då har jag både en MacBook Pro och en iPhone.

Varför?

Jo, jag håller föredrag med powerpoint och då är ipaden smidigare att stuva ner i väskan än att konka med en laptop,. Jag vill läsa och svara på mejl när jag inte är hemma, under resor osv, jag surfar och vill titta på mycket bilder där min iphone är för liten. jag börjar få fr dålig syn helt enkelt… Dessutom är det så himla smidigt att koppla på apples lilla tangentbord till iPaden om man inte orkar knattra på mobilens lilla inbyggda tangentbord.

Många fördelar som jag ser det Skrattande

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Grodan
2012-03-16 19:13
#8

Nope. Behöver inte. Jag är inte tillräckligt mobil för att ha ett behov. Har min fina Ted-Birger och Nokia 3310.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: