Annons:
Etiketttävlingar
Läst 490 ggr
ajanki
3/26/12, 8:30 AM

Rösta på Aprilveteranen!

Nu vill jag presentera Keira!

Hon är född 1 oktober 2010, alltså är hon prick 17 månader i dag och det är också i dag som vi hade våran fotosession:)

Jag fastnade för Keira redan innan hon öppnat ögonen och det var mest för hennes fina teckning måste jag erkänna.

Keira har alltid varit väldigt lugn och snäll, hon är en sån där mus som man knappt lägger märke till. Hon tar liksom inte för sig som många av mina andra möss gör, så man får själv se till att hon får komma upp ofta och bli pussad på.

Sätter man ner handen till henne så kliver hon upp på en gång och väl uppe så vill hon gärna sitta i mitt hår eller i en ficka om jag har nån av dom tröjorna på mig…

Jag hoppas att Keira får fortsätta vara frisk i många, många månader till!!

------------------------------------------------------------------------------

Jag tycker att Rapunzel´s Roommate ska hedras med ett inlägg och en bild. Han är 1 år och 9 månader, född 6 juni 2010.

Han är den absout bästa hane jag någonsin haft när det gäller temperament och beteende, och jag är såååå glad över honom.

Han är vansinnigt snäll i absolut alla lägen, men är samtidigt cool och orädd. Grodan var en ängel och släppte honom till mig, utifrån den tanken att han bör passa mig som hand i handske, vilket han gör. Tack Grodan! Kyss

Han är pappa till flera kullar, och fler är på gång. Han är frisk och sund och vid utmärkt vigör.

Annons:
Grodan
3/26/12, 10:20 AM
#1

Ah, men Roommates såklart. Den gosgubben! Kyss


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
3/26/12, 10:48 AM
#2

Röstade på Roommate, såå fin gubbe:)

emmajensennn
3/30/12, 2:14 PM
#3

röstade också på den sötaste, Roommate <3 :*

You can't make a rainbow without a little rain

Upp till toppen
Annons: