Annons:
Etiketttävlingar
Läst 725 ggr
ajanki
2012-03-26 08:48

Rösta på Aprilmusen!

Bidrar med en bild på min kille med attityd.

Meningen var att köpa max 2 hanar. Hittade två bröder. Men då slänger Kent upp om att denna skönhet sökte hem. Kunde inte låta bli och killen flyttade hit.

------------------------------------------------------------------------------

Min fina Finemang får vara med den här månaden. Hon är chocolate/tan satin av korsad typ. Fyller ett år den 1:a maj.

Hon är söt och rar och snäll, utmärker sig väl inte på något större vis annars, men jag gillar hennes mjuka varma tanfärg väldigt mycket, och, givetvis gillar jag henne själv också väldigt mycket. Kyss Hon är en raring!!

------------------------------------------------------------------------------

På bilden har vi Canon, en av mina första möss, en av de trevligaste mössen som jag mött. Hon fick lämna oss för tidigt, saknar den lilla bruna så mycket så jag hörde av mig till honom som jag köpte Canon från och fick hem 4 st nya bruna små möss och de alla är precis som Canon. Klättarar mer än gärna upp i handen och släpper mig aldrig, jag tror att den bruna färger har något med saken att göra ;) *Mina egna små tankar*

------------------------------------------------------------------------------

Bidrar denna gång med lilla Nikita <3

nikita köpte jag tillsammans med Syrran Nala från ariama för några veckor sedan.
hon har verkligen visat mig mycket personlighet och kan lugnt säga att hon är som en terrier, stor mus i liten kropp med andra ord.
Hon vill gärna ha allt på sitt sätt eller så tycker hon inte att det är speciellt kul.
En tuff liten tjej som vågar kolla omgivningen men är inte speciellt intresserad av mig, allt annat är så mycket roligare även fast mys i handen eller i mattes håret kan vara kul ibland <3

------------------------------------------------------------------------------

Irpa

På bilden är Irpa 4 veckor, precis hemkommen. Men ack så social och framåt. Kom fram före dom andra trots att jag var främmande för henne. Min fläckiga skönhet som jag föll handlöst för redan som nykläckt bebis. Tingade henne när hon var 2 veckor drygt. Kallar henne Irre virre för att hon är ett litet yrväder.

------------------------------------------------------------------------------

Fiight

------------------------------------------------------------------------------

Gimli en super trevlig och social grabb. Alltid glad och vill alltid umgås, så fort man går förbi buren så springer han fram och väntar på att få komma upp. Gillar att sitta på axeln och ta en åktur medans matte håller på med vardagliga göromål. En riktig liten gopöjk =)

------------------------------------------------------------------------------

Här har vi Cadinan Choko Family Geluzee, som kommer från Tjeckien och flyttade in hos mig för inte så länge sedan. En riktigt trevlig pojk, som är nyfiken och gillar att vara uppe i handen. Går ihop med en obesläktad hane från samma museri, och han är en sån mus som tar hand om den andra musen, alltså en riktigt snäll en mott både andra möss och mott människor.

Cadinan är chocolate korthår, utan varken några tan strån eller vad jag kan se utan vita tår. När det kommer till öronen, har han så det räcker och blir över.

------------------------------------------------------------------------------

Annons:
Grodan
2012-03-26 10:19
#1

Wee, omröstning. Vad kul! Och vad svårt!

En av chokladerna fick min röst…Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
2012-03-26 10:47
#2

Det var jättesvårt denna gång, så mycket fina möss!!

Jag röstade på Irpa till slut:)

ariama
2012-03-28 10:27
#3

Fy vad svårt det var!! Var tvungen att "välja en bara" - och då blev det Canon.

emmajensennn
2012-03-28 11:33
#4

Finemang fick min röst :3 sååå söwt!

You can't make a rainbow without a little rain

Mice
2012-03-28 22:04
#5

Röstade på Gimli Kyss

Jessicahagstrom94
2012-03-30 14:00
#6

Irpa, vilken jättesöt mus! blev jättesugen på egna möss igen när jag såg den! fick helt klart min röst.

Annons:
Upp till toppen
Annons: