Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1144 ggr
Tsunamis
2012-03-27 20:44

Tjeckiska importer omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu utvärderat mina framtida planer för mössen och letar för tillfället hem åt några av dem. Tänkte att det kunde vara en idé att ge andra en chans att eventuellt använda dem i avel då här skulle de bara få bli sällskapsmöss.

Hos mig har de suttit i karantän sen Vårgårda utställningen 25/2 och är friska & fina, har blivit avmaskade med Stronghold en gång.

Fler bilder på de flesta finns här (bland några andra som ej är till salu!)

Kan tas med till utställningen i Karlskoga, annars så finns jag i Göteborg. Har planer på att åka till Karlskoga + Örebro i påsk redan så då kan jag också ta med dem. Kan ordna transport ner till Norrköping också.

Semisove Mysi Hopi Popi, sh tricolor hona (kors) född 5/1
Försiktig dam. Är ok i handen men behöver mer hantering. Stamtavla finns.

MvH  Tsunamis

Annons:
Tsunamis
2012-03-27 20:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Semisove Mysi Hermanek, sh Choklad tricolor (kors) Född 5/1 (halvbror med ovan) Stamtavla finns.

Har en mörk fläck på baken så han är nätt och jämnt tricolor.

Mkt lovande hane som utan problem kommer upp i handen och filosoferar. Trevlig!

MvH  Tsunamis

Tsunamis
2012-03-27 20:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Semisove Mysi Garmin, sh si splash (Eng) Fz-bärare Född 29/11

Lovande stor hane som ligger lungt i handen och tittar lugnt omkring sig. Han kommer däremot inte upp i handen självmant ännu. Behöver förmodligen mer hantering för att blomma ut helt. Stam finns dock har jag inte fått den på papper.

Är lite ljusare på bilden än i verkligheten då han är fottad med blixt.

MvH  Tsunamis

Velinga1984
2012-03-27 21:48
#3

Riktigt söta möss Skrattande, själv ska jag inte ha in några på minst 1 månad.

Tsunamis
2012-03-27 22:17
#4

Tack hehe Glad

Hopi blev bokad precis så Garmin och eventuellt Herman finns fortfarande till salu.

MvH  Tsunamis

Grodan
2012-03-27 22:19
#5

Ska du omplacera mössen du köpte från andra också?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Tsunamis
2012-03-27 22:27
#6

Näpp de stannar.

Dessa var ju lite speciella eftersom de är importer så generna i sig har andra människor bättre användning av. Resterande möss får bli sällskapsmöss och avelsplaner är lagda på hyllan tills vidare.

Det var inte mus-ägandet som bestämde det utan snarare antalet burar tillgängliga för framtida gerbilkullar först och främst.

MvH  Tsunamis

Annons:
Tiaran
2012-03-28 00:36
#7

är Semisove Mysi Hopi Popi i #1 fortfarande till salu? jag är jättenyfiken på henne ^^

Tsunamis
2012-03-28 13:36
#8

#7 Nej tyvärr hon blev tingad ganska omgående!

Herman finns kvar om inte transport löser sig till Stockholm till en som bokat honom.

Garmin är bokad.

MvH  Tsunamis

Tsunamis
2012-04-20 06:51
#9

*putt för bilder* Alla är tingade preliminärt :)

MvH  Tsunamis

Velinga1984
2012-04-20 16:54
#10

Hur länge kommer de vara preliminärt bokade innan du säljer till någon annan. Är intresserad av honan

Tsunamis
2012-04-20 21:24
#11

Honan kommer med 99% säkerhet inte bli avbokad, det är Herman som personen funderar över fortfarande.

MvH  Tsunamis

Upp till toppen
Annons: