Annons:
Etiketttävlingar
Läst 567 ggr
ajanki
4/1/12, 12:02 PM

Majveteranen

Posta bidrag - ladda upp foto och skriv berättelse om musen - i denna tråd till och med 25/4

Månadens Veteran!
Medlemmar på mus-ifokus deltar genom att bifoga ett foto på sin tammus som får vara som yngst 15 månader, ca 800 pixlar brett, samt en personlig berättelse om den. Månadens veteran avgörs genom röstning av medlemmarna - denna vinner ära i all evighet.

Obs! Ett bidrag/person gäller! Välj ett foto som är ca 800x600 pixlar, det vill säga inte för litet foto, då det blir svårt att bedöma och se små bilder. Större går bra då det skalas ner till 800x600.

Erat bidrag lägger ni i den här tråden ända fram till den 25/4(omröstning sker sedan endast till den sista i månaden)

Glöm inte den personliga berättelsen om din veteranmus och lycka till!

Annons:
Grodan
4/1/12, 8:47 PM
#1
ajanki
4/14/12, 5:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Detta är Ozzy Osbourne, min alldeles egen Ozzy:) Han är född den 27/11-10.

När Ozzy och hans syskon var bebisar så kom dom aldrig i nån popcornsålder, dom var så lugna och särskilt Ozzy så jag började tro att det var nåt fel på dom…men dom var friska och krya!! Det var mina första "sälbebisar", Ozzy har fortsatt att vara en riktig "sälmus". Han är väldigt lugn, snäll och säker på sig själv på nåt sätt. Han har bott med sina bröder och sen sina söner i hela sitt liv. Tror aldrig jag sett eller hört han bråka med nån annan mus.

Jag älskar min fina, goa Ozzy och hoppas självklart att han blir kvar hos oss länge, länge!!

Vattnadal
4/18/12, 10:45 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här kommer min nuvaranda äldsta mus. Vattnadals Quandra. Han är född 09-12-05, och bor för tillfället i en bur med unga fröknar. Han bodde med gamla tanter ett tag, och det gav givetvis ingenting. Delade honom från de yngsta sönerna nyligen, för att avla lite. Honan tog sig dock aldrig, så jag gav upp. Nu vet jag inte om det ger någon utdelning med en massa unga fröknar heller. Fast jag har ett gäng underbara ungar kvar efter honom, bland annat 4 söner ur 2 kombinationer, som är hans kopior.

Givetvis älskar skrutten fortfarande att komma ut och pussas och gosas på!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

ajanki
4/25/12, 2:48 PM
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: