Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 8967 ggr
Velinga1984
2012-04-05 17:12

Kan man köpa stronghold utan recept?

Var iväg på min jobblunch förut med min ena mus, då jag tyckt mig se "hyresgäster" i pälsen. Fick Stronghold att ta på de andra mössen, men i all stress så verkar jag ha tappat förpackningen. Bilen är vänd ut och in, och likaså min jobbjacka. Förpackningen finns ingenstans.

Kan man springa in på apoteket och köpa nytt?

Annons:
Camillhe
2012-04-05 17:30
#1

Tyvärr så finns inte det, det är receptbelagt och det finns inget medel på apoteket som du kan använda på musen som inte är receptbelagt. Men be den som skrivit ut receptet att skriva ut ett nytt.

Velinga1984
2012-04-05 17:39
#2

Fick inget recept utan bara en liten förpackning, men får ringa min veterinärstation på tisdag om det går att köpa en ny liten förpackning.

Tack för svaret Glad

Exoticas
2012-04-05 17:51
#3

Vart finns du? har en del här hemma! =)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Velinga1984
2012-04-05 19:20
#4

I Falköping. Där fick jag för att kolla musen på första bästa tid, dvs min lunchtid, för dels slarvade jag bort strongholden och höll på att missa arbetstidens start (och det hade inte varit populärt).

Nu såg iofs inte veterinären något tecken på ohyra, men fick stronghold iaf eftersom jag tycker att mössen är allmänt påverkade och har fula pälsar.

Grodan
2012-04-09 01:42
#5

Asch vilken otur att du tappade förpackningen. GråterHoppas en djurmänniska hittar den… (menar alltså att jag hoppas att den inte hamnar i fel händer… t ex ett litet barn som stoppar den i mun el nåt)

Jag skulle bli jätteglad om jag hittade en obruten förpackning… hehe (sårri)Tungan ute - och givetvis jätteledsen om jag tappade en…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: