Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1789 ggr
Thowas
4/14/12, 6:36 PM

2 nakenkillar söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pga att min sambos astma blivit värre måste vi göra oss av med alla våra djur…

har 2 snälla nakenkillar ca 6mån som söker ett nytt hem. De är bröder och har alltid bott tillsammans och jag vill gärna att de fortsätter att göra det med.

säljes för symbolisk summa, bur medföljer

Annons:
Thowas
4/14/12, 6:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Lilla pip

Thowas
4/14/12, 6:38 PM
#2

maila gärna mig på Ewa_Rosten@hotmail.com och berätta vad ni kan erbjuda mina killar

Grodan
4/14/12, 8:11 PM
#3

Oj, det är nakenmöss utan morrhår va? Snälla sälj dem endast till sällskap och ej till avel.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

UlrikaD
4/14/12, 8:37 PM
#4

Fasen, vad synd att ni bor så långt bort. Ville ju norpat era honor först. Dessa hade ju garanterat inte avlats på hos mig. Men alldeles för långt bort:(

Grodan
4/14/12, 8:39 PM
#5

#4 Vattnadals kanske kan ta med dem till Karlskoga-utställningen och därifrån kanske de kan lifta med bilen som går ner till Västa Götaland…???


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

UlrikaD
4/14/12, 8:41 PM
#6

#5 Känns elakt att låta dem åka så lång. Finns säkert jättebra hem på närmare håll. Men hade kunnat tänka mig att linda in dem i en fleecefilt och tycka om dem:)

Annons:
Thowas
4/14/12, 8:49 PM
#7

nej jag tänkte inte sälja dom till avel, utan bara sällskap. de är så himla lugna och snälla och det är så synd att vi inte kan ha dom kvar..

De är morrhårslösa, pappan är köpt av Artlink.

Jag hoppas det finns nån som vill ta hand om dom,  och inte massavla på dom.

Lilla Pip är väldigt pigg och framme mycket, den fläckiga, som egentligen aldrig haft nåt namn, ligger mycket i boet och myser, som hans pappa.

axilur
4/15/12, 12:38 PM
#8

Vart finns de?

/Anneli

UlrikaD
4/15/12, 3:42 PM
#9

Skulle det finnas nåt snällt sätt att få dem till Götborg så är jag jätteintresserad. Eller om de kanske kunde mellanlanda hos Nathalie som ska ha de andra mössen och fortsätta vidare.

Jag vet inte om det är någon bra idé men är intresserad isåfall. Enbart sällskapshem såklart.

Thowas
4/15/12, 3:56 PM
#10

dom finns i hudiksvall

Vattnadal
4/15/12, 7:19 PM
#11

Om Thowas kan få ner dem till Söderhamn senast 26:e april, kan jag ta med dem på utställningen. Kanske kan någon ta dem vidare?

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Thowas
4/16/12, 7:28 PM
#12

Graden91 ska ner till gävle om ca en vecka. så hon kanske kunde ta med dom.

Thowas
4/17/12, 7:20 PM
#13

På lördag den 21a åker Graden91 till gävle. om det finns nån som är intresserad av dessa killar så finns det möjlighet att transportera till söderhamn-gävle

Annons:
ajanki
4/17/12, 7:26 PM
#14

#13 Om du kan få dom till Elin (Vattnadal) på nåt sätt så hon kan ta med dom till utställningen i Karlskoga så kan jag ta med dom till Ulrika.

Vattnadal
4/17/12, 7:28 PM
#15

På lördag är jag inte hemma, är i Uppsala.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

UlrikaD
4/19/12, 10:41 PM
#16

Hur har det gått för dessa?

Har de fått hem, eller finns det nån möjlighet att få dem till Karlskoga ifall snälla Ajanki tar dem vidare till mig.

Graden91
4/19/12, 11:05 PM
#17

Som sagt jag kan ta dom till gävle på Lördag om nån kan ta dom därifrån ;)

.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.

🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎

UlrikaD
4/19/12, 11:14 PM
#18

Hallå, någon?Skrattande

Graden91
4/19/12, 11:23 PM
#19

Tyckte jag såg nått på djurtransport iFokus om en som ska åka en sträcka mellan nånstans i norr till Göteborg, kolla där ;)

.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.

🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎

UlrikaD
4/20/12, 6:43 PM
#20

Nu är dessa pojkar faktiskt en bit på väg hem till mig. De har landat i Knivsta.

Finns det någon i närheten där som ska ner till Göteborg, eller som ska till utställningen i Karlskoga nästa helg?

Annons:
mocchino
4/23/12, 12:02 AM
#21

Och nu har det löst sig med sista transporten också. På lördag får du hem dom Ulrika! ;)

// Nathalie

UlrikaD
4/23/12, 1:41 AM
#22

Japp, fick precis PM.

Upp till toppen
Annons: