Annons:
Etiketteraveluppfödning
Läst 521 ggr
Mea_K
5/28/12, 4:26 PM

Min lilla stålthet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…Blir 16 dagar idag Skrattande

Så hon är riktigt springig och busig utav sig, men ack så go och underbar hon är då man myser med henne, kunde hon så skulle hon säkerligen bosätta sig i handen på en :)

Lugn och trygg i sig själv är hon å :D En riktig liten kelgris! Man får alltid lyfta ner henne från handen då hon ska ner i buren sin igen med mamma x) mys gurka!

Är helt såld på henne med tanke på hur otroligt kärleksfull hon är och inte nog med att hon brukar putsa en utan hon ska alltid komma och ge än en puss på näsan å!

Har inte stött på en sådan här gå mus någon gång (som varit i popcornåldern) de som jag träffat har mer fått för sig att halvt hoppa frittfall och skutta runt som om de trodde att de vore en studdsboll :)

Men dem har ju sin charm också, men man blir väl mest fäst vid sina egna som man får följa enda från födseln :)

Och denna lilla dam kommer definitivt få stanna, skulle aldrig kunna släppa den myspysen ifrån mig xD

Annons:
ariama
5/28/12, 4:45 PM
#1

Ja, det är de här raringarna som går med på en ömsesidig kontakt, som får ens hjärta att smälta extra mycket! Grattis till pussgurkan!! Kyss

Mea_K
5/28/12, 9:28 PM
#2

#1 Jo de är ju det :) och man tackar :)

ajanki
6/16/12, 11:06 AM
#3

Förstår att du är stolt över henne!!!

En riktig sötnos är honKyss

Hur ser hon ut nu?

Mea_K
6/18/12, 2:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Haha japp :) och tackar Glad

Tog kortet den 15'de :)

ajanki
6/18/12, 3:49 PM
#5

Så fint kort!! Och hon är fortfarande lika söt:)

Mea_K
6/18/12, 4:14 PM
#6

Haha japp de är hon trodde den där "sötfaktorn" skulle växa bort men inte då, samma fina och mjuka päls och samma underbara humör :)

Och tackar Kyss

Annons:
ariama
6/18/12, 4:51 PM
#7

Underbar! Kyss Och verkligen underbart foto!

Ställ up med fotot i Månadens Mus, vet ja! Skrattande

http://mus.ifokus.se/discussions/4fcc4d99d3b4fd3f0c00613b-julimusen?4d7124efb9cb462141047e42-1

Mea_K
6/18/12, 5:27 PM
#8

Tack Ariama :D Och har redan gjort det fast med en annan charmig tös :) får väl ställa upp med Pärlan nästa månad :)

Upp till toppen
Annons: