Annons:
Etiketterom-sajteninfo
Läst 562 ggr
Grodan
5/29/12, 12:18 AM

Att ha åsikter

Alla människor har åsikter. Sina egna. Det är inte alltid de stämmer överens med andra människors åsikter. När du uttrycker dina åsikter, var noga med att tala om att det just är det: dina åsikter. Vill du hänvisa till vetenskapliga bevis eller fakta och rön så gör gärna det och förstärk med en länk.

För att folk skall våga uttrycka sina åsikter, visa upp sina burar, möss och djurhållning behöver vi vara ödmjuka. Vill vi påpeka något i de öppna trådarna om hur TS håller sina djur bör vi göra det på ett bra sätt. Använda gärna smileys och angrip inte personligen.

Vi har högt i tak här på sajten. Men det innebär inte att man skall svära, skriva könsord eller angripa andra medlemmar personligen. Tänk på det när du skriver en tråd eller ett inlägg. Att inte använda ett dåligt språk, könsord, svordomar och alltför negativ klang. Ett negativt inlägg kan sura till en hel tråd och TS kan känna sig orättvist behandlad.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Lamina
5/29/12, 12:48 AM
#1

Kunde inte säga det bättre själv. Tungan ute

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Grodan
5/29/12, 12:55 AM
#2

Skrattande nu krama kudden, imorgon packa flyttlådor… jäij…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[aammE]
5/29/12, 7:29 AM
#3

Jag vill verkligen inte använda smilysar efter som att jag inte tycker att det ser bra ut i en text, uppfattas väl som sur och otrevlig p.g.a. det men så är inte fallet.

ariama
5/29/12, 7:30 AM
#4

Kyss

kent
5/29/12, 8:26 AM
#5

mycket bra skrivet ,grodan Kyss

#3 vi som känner dig vet att så är inte fallet.

Tsunamis
5/29/12, 8:33 AM
#6

#3 men jag har sett dig använda smileys. Inte de små gula bilderna utan vanliga tecken ;) + bra skrivet grodan!

MvH  Tsunamis

Annons:
ajanki
5/29/12, 9:07 AM
#7

Bra skrivet Grodan!!

Jag hoppas att folk läser igenom det du skriver noga och tänker sig för lite när dom skriver här, allt blir så mycket trevligare då:)

[aammE]
5/29/12, 11:59 AM
#8

#5 Ja, är nog för det mesta väldigt glad!

#6 Ah, ibland så gör jag det. Mycket sällan dock.

Grodan
5/29/12, 12:04 PM
#9

Jag hade också ett sätt att uttrycka mig i skrift och tal förut som inte var positivt och jag har fått jobba hårt på det. Ibland lyckas jag inte fullt ut, men för det mesta jobbar jag aktivt med mina texter så att de inte skall låta negativa eller vara lätta att feltolka.Skrattande

Jag gillar gula gubbar. Även gröna


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ariama
5/29/12, 12:34 PM
#10

Jag har också förändrat skrivattityd! Och jobbar fortfarande aktivt på det.

När internet kom, med sina forum och annorlunda sociala former för samvaro och kommunikation - annorlunda för en gammal tant från stenåldern alltså Tungan ute - så har nog många fler än jag fått förändras och tänka till många gånger extra.

Jag har gjort det själv, och sett många andra göra detsamma. Man får lära sig "nya regler" för ett nytt umgängessätt.

Det har faktiskt gjort mig till en bättre människa, om jag får säga det själv. Skrattande Jag fortsätter jobba på temat.

Sara B
5/30/12, 12:15 AM
#11

Superbra skrivet! :) Heh vännerna klagar på att jag är beroende av smilisar ;D Dock skriver jag dem oftast med tecken och de kommer av ren automatik vilket inte alltid är bra de heller om man ska skriva något lite serriösare ibland :P

[aammE]
5/30/12, 1:21 AM
#12

Tycker om alla här! Ber om ursäkt om någon tagit illa vid sig när jag skrivit, menar verkligen INGET illa. Är dock ganska bestämd när det kommer till mina åsikter, men fördömmer ingen som har andra även om jag kan bli irriterad.

Grodan
5/30/12, 3:54 AM
#13

#10 Håller med. Internet är ballt. Flört

#11 Jag med. Det ska vara gula gubbar överallt Kyss

#12 Bra att du skriver det. Så att det inte blir missförstånd. Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: