Annons:
Etikettfotografier
Läst 490 ggr
Natalb
6/10/12, 9:39 PM

Mina flickor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har nu märkt hur mycket lite mys per dag kan få möss att bli överdrivet sociala.
Oboy (som är mamma till min oplanerade kull) har varit överdrivet social enda sen hon flytta in hos mig och är alltid först upp i handen när tillfället ges.Kyss

bara en av mina flickor i "stora flocken" på 5 möss gillar att bli uppplockad och det är Luna, resten föredrar att gå upp i handen själv, Luna föredrar däremot att gå upp i handen själv

tog lite bilder idag, som visat hur sociala alla mina flickor blivit.
den som kommer fram först när handen är i buren är såklart Oboy, efter henne kommer Luna, Emma, Lindt och Nala kommer sist.
men alla är iallafall framme och klättrar lite på armen nosar på handen och ber om lite kärlek. <33

har tyvärr fortfarande bara mobil kameran men det får duga för tillfället ^^

Annons:
Natalb
6/10/12, 9:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Oboy ska alltid tillbaka till handen, tar jag upp den så ställer hon sig på ett av "husen" jag har som är så hogt upp hon kan komma och så spejar hon efter min hand eller min arm.
och såfort hon ser den så ska hon klättra över till den <33 Kyss

Natalb
6/10/12, 9:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

sådan mamma sådana döttrar.
alla 4 döttrar jag har kvar från den oplanderade kullen (de som inte hunnit flytta än) är lika sociala. Lindt som jag behåller är den blygaste.
de andra 3 som bor själva för tillfället är nästan lika sociala som Oboy, inte lika överdrivna när det gäller att alltid vara på mig men de är väldigt nyfikna och hälsar gärna och tackar inte nej till en mys stund <33

Natalb
6/10/12, 9:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

och så sista bilden som visar hur angarerade alla förutom Nala är på att klättra på mig, Nala är lite blygare än de andra 4 så hon är mest i handen och klättrar inte lika mycket på mig  Glad <33

Grodan
6/10/12, 10:20 PM
#4

Vilken mysig hög med rumpor där. Hihi. De ser jättefina ut. Välmusklade, välnärda och glada.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: