Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 545 ggr
Energidrickan
6/13/12, 2:16 PM

Två Mus flickor vill ha nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu vill mina två Natal möss honor ha ett nytt bra hem.

Venus och Mars är 3,5 månader gamla och är handtama.

Ingen bur eller transport bur ingår och de säljs inte som foder till orm eller ödlor.

Dom finns att hämta i Malmö.

Skicka ett mejl eller smsa om ni är intresserade.

0737342932

Annons:
[Elle01]
6/13/12, 2:19 PM
#1

Ååååååååhhhhhhhh!!!!!!!!!! SÖTA!!!!!! jag vill ha dom och är intresserad!!!!!!  men problemet är att mamma vill inte ha möss!!!! Gråter

jag vill sååå gärna ha något eget att ta hand om!! och det är inte det att det är för långt att åka till dig eftersom att jag bor i Smygehamn ( om du vet var det ligger det är sveriges sydligaste udde)

Energidrickan
6/13/12, 2:26 PM
#2

Tack så mycket! :) Du får försöka övertala henne ;)

[Elle01]
6/13/12, 2:33 PM
#3

ja kankse det, men är inte så säker på att hon kommer att ge sig! Gråter

Plus att hon kommer att säga att det är för mycket annsvar med att ha djur ooch så. Men jag vill JÄTTEGÄRNA köpa dem mössen de är ju så underbara!! Glad

Ps: det slog mig bara en tanke här hur gammal är du? jag är 11. Glad

inget illa menat, jag är bara en liten nyfiken skit! Skrattande

Energidrickan
6/13/12, 2:50 PM
#4

Du kan ju alltid försöka :) Möss är inte så mycket ansvar bara du håller rent i buren, ger dom mat & vatten och ger dom kärlek mår dom hur bra som helst :)

Jag är 19 fyller 20 :)

[Elle01]
6/13/12, 3:10 PM
#5

Oki, oki Glad Ja kan kan man ju, men min k´kusin hade nakenråttor och mamma tyckte INTE om dom medans jag och min lellebror tyckte de var jättesöta!! Skrattandemen hon är även alergisk!!Gråter hur gamla är mössen nu då? dålig fråga Skrikandes!!! jag skrollar upp och ser att du la ut detta idag! Skäms

[Elle01]
6/13/12, 3:10 PM
#6

Vad käkar de små liven?

Annons:
Energidrickan
6/13/12, 3:50 PM
#7

Jaha men om hon är allargisk är det ingen bra ide och skaffa.

Dom käkar en foderblandning som jag gör själv :)

[Elle01]
6/13/12, 3:51 PM
#8

Nehe va synd! Gråter tyckte ju att de var ju så söta!

Energidrickan
6/13/12, 3:57 PM
#9

Det beror visserligen på hur allargisk din mamma är för denna rasen är nästan luktfri. och köper man papperspellets som kallas för "Toalätt" som tar bort lukten så luktar dom ännu mindre :) Du kan ju berätta det för din mamma och fråga henne och höra av dig sen och säga vad hon sa :)

Grodan
6/13/12, 4:07 PM
#10

Här uppstod en intressant frågeställning. Hur allergiframkallande är natalmöss jämfört med vanliga tammöss?

Vi kan diskutera det i en annan tråd om TS vill ha sin försäljningstråd fri från diskussion. Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Elle01]
6/13/12, 4:08 PM
#11

Asså min mamma är allergisk mot pälsdjur inte speciellt mot möss Flört

ps. vad ska du ha för båda om hoongår med på det?

Energidrickan
6/13/12, 4:10 PM
#12

Grodan om du läser fakta Artiklar om natal möss så får du fram svaret att dom är nästan luktfria och eftersom jag har både engelska, svenska och natalerna hemma kan jag berätta att Natalerna luktar ingenting gemfört med mössen.

Energidrickan
6/13/12, 4:12 PM
#13

Aha okej Elle. Jag tänkte 35 kr för båda två det viktigaste för mig är att dom får ett bra hem :)

Annons:
Grodan
6/13/12, 5:30 PM
#14

#12 Japp, jag vet. Många uppskattar dem just därför. Ämnen som framkallar allergi sitter främst i urinen på möss och därför funderade jag lite. Får ta upp det i ny tråd… sen…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Energidrickan
6/13/12, 5:46 PM
#15

Hehe jo är ju så. Jag gillar dock mössen mycket mer :) Gör du så :)

Upp till toppen
Annons: