Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 527 ggr
Natalb
2012-06-26 01:35

(K) lite olika inför hösten

jag söker inget för tillfället men mot hösten (ca runt september)
så är jag väldigt intresserad av att köpa Tricolor
helst en avelsmogen hane, med bra temprament då han ska användas i avel.
men kanske även nån hona, ålder spelar då ingen roll utan ska ha bra temprament

söker även lite texel och långhår, helst tecknat, spelar inte roll vilken färg/teckning igentligen men vill helst ha Wannabe dutch, då jag tycker dutch och wannabe dutch är väldigt fint.
typen är helst engelsk eller korsad

tror inte att merle har kommit in i sverige än ?
men om det är nån som har det så är jag mer än intresserad av det också :) <3

med eller utan Tan/fox, spelar ingen roll, samma sak angåeende satin.

är dock inte så förtjust i allt för röda ögon, rubin röd har jag inget emot men de verkligen ljus röda (minns ej namn på det) är inte så poppis hos mig.

skicka gärna pm, eller mail till bara.nattah@live.se
eller skriv direkt i tråden.

har du några planerade kullar som kan innehålla det jag söker så får du gärna skriva det också, är väldigt öppen och om du vill veta mer om mig så kan du antingen fråga mig via pm eller mail det du vill veta eller gå in på www.kronans.weebly.com som är min hemsida och där kanske du hittar det du vill veta :)

kräver i stort sett att få veta härstammning på dem, iallafall mamma och pappa, helst även längre bak, kräver inte att de är reggade men vill ha en egengjord stamtavla eller att det finns info om iallafall föräldrarna :)

bor i stockholm :)

Annons:
Littlem
2012-06-26 01:48
#1

Tecknat har jag ju en del av och det ploppar upp en hel del dutchliknande. En del bättre en del sämre. Har dock inte fått upp storlek på dem än så det är ju svensktypat eller korsat. Förhoppningsvis får jag fram lite större tecknat, har nå parnignar på g nu.

Natalb
2012-06-26 01:55
#2

#1 okej va roligt, vill gärna veta mer när kullarna kommit och även spana in dem lite ifall det är någon som jag faller för :)

Littlem
2012-06-26 01:59
#3

Ska försöka vara lite flitigare med kameran o lägg aut bilder här än jag varit :)

Natalb
2012-06-28 03:41
#4

puttar upp denna, några fler som har planer inför hösten? :)

Natalb
2012-06-28 22:58
#5

Puttar upp denna igen :-)

[TomasH]
2012-06-28 23:28
#6

om du tar dig ner till Tyskland och köper merle så kan du höra av dig till mig!

Annons:
kent
2012-06-28 23:32
#7

kommer att ha en hel del eng typ unger hela hösten :)

Upp till toppen
Annons: