Annons:
Etiketttävlingar
Läst 705 ggr
ajanki
2012-07-01 15:55

Augustiveteranen

Posta bidrag - ladda upp foto och skriv berättelse om musen - i denna tråd till och med 25/7

Månadens Veteran!
Medlemmar på mus-ifokus deltar genom att bifoga ett foto på sin tammus som får vara som yngst 15 månader, ca 800 pixlar brett, samt en personlig berättelse om den. Månadens veteran avgörs genom röstning av medlemmarna - denna vinner ära i all evighet.

Obs! Ett bidrag/person gäller! Välj ett foto som är ca 800x600 pixlar, det vill säga inte för litet foto, då det blir svårt att bedöma och se små bilder. Större går bra då det skalas ner till 800x600.

Erat bidrag lägger ni i den här tråden ända fram till den 25/7(omröstning sker sedan endast till den sista i månaden)

Glöm inte den personliga berättelsen om din veteranmus och lycka till!

Annons:
LadyNagini
2012-07-21 14:19
#1

Får man posta bilder på möss som inte längre lever?

Grodan
2012-07-22 15:46
#2

#1 Hm… mja… helst ser jag att veteraner är gamla och vid liv

Däremot kan du presentera en mus som levt hos dig i månadens mus. Det har jag själv gjort. Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

LadyNagini
2012-07-22 18:54
#3

awesome!

ajanki
2012-07-24 14:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Det här är Morakullan´s Apellmus, han är född den 2/3-11.

Han och två systrar var mina första splashmöss!

Jag var så himla glad när jag åkte upp till Stockholm och hämtade hem dom:)

Att han förutom att vara en vacker splashkille är världens snällaste gör att han är en av dom där mössen jag aldrig kommer glömma!

Eftersom han var ensam kille och bara en månad drygt när han kom hem så tyckte jag så synd om honom att sitta själv i buren så han var med varenda kväll i min säng. Han var så himla lugn och snäll, så han fick knata runt där medans jag läste, tittade på tv eller bara låg och kollade på han.

Han har fortsatt att vara så där lugn och snäll, numera bor han med två av sina söner men han har också bott med helt obesläktade hanar utan några problem alls!

Vill behålla honom länge, länge!!

Fotot är taget i dag (24/7-12)

ajanki
2012-07-25 11:55
Upp till toppen
Annons: