Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 675 ggr
[alduin]
2012-07-07 20:12

Vill Skaffa Mus

Hej! Skrattande

Jag har funderat ett tag på att skaffa mig en liten mus igen! (:

De färgerna jag är mest intresserad av är;

*Dominant Yellow
*Recessive Yellow
*Champagne Argente
*Argente Creme 
* Naken

Helst satin, och då skulle jag även kunna tänka mig färgen vit Glad

Söker någon som föder pp och säljer i V-göta området kring Borås, eller någon som ev. har möjlighet att transportera till dessa områden Glad Kan inte så mycket om färger och sådant, så andra förslag och tips välkomnas varmt!

Jag har tidigare erfarenhet av möss, och älskar djur av alla dess sorter! Så erfarenhet finns självklart! Mina tidigare möss fick ungar som tvecklades fint (:
Vill du veta mer om mig som köpare och vilket hem jag kan erbjuda så är det bara att höra av sig! (:

Annons:
BlueKat
2012-07-07 20:39
#1

Nu är ju inte jag någon musuppfödare direkt. Men jag kan tänka mig att om jag var det så skulle jag nog vara mer intresserad av vad för slags hem någon kan erbjuda mössen än vad för slags möss dom är ute efter. Ett litet tips bara. Oskyldig

"Dealing with backstabbers, there was one thing I learned. They're only powerful when you got your back turned."

[alduin]
2012-07-07 20:43
#2

det har du rätt i! hahah, tänkte jag inte ens på.. tack för tipset Flört

Mice
2012-07-07 20:59
#3

Någon av dom yellow blir tjocka jättelätt. Eller om det var båda. Dominant var det nog. Det är inte att rekommendera iaf.

Eftersom att du skrev en mus, ska du ha en hane då?
Kan ju vara bra att veta också.

[alduin]
2012-07-07 21:19
#4

egentligen spelar inte könet någon roll för min del, kanske vore bäst att skaffa mig två stycken, vill inte att de ska känna sig ensama någon gång, så ja, två. Men som sagt spelar könen ingen roll, så länge de båda är av samma kön! (:

[alduin]
2012-07-07 21:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

kan passa på att visa bild på mina tidigare sötnosar (:

Upp till toppen
Annons: