Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 910 ggr
[alduin]
7/8/12, 5:39 PM

Önksar köpa möss till sällskap!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte göra en ny länkt, då den andra framgick som lite otydlig (: 
Jag önskar köpa mig två stycken möss, deras kön spelar ingen större roll, så länge de är av samma (: Jag hade tänkt att ha dem främst till sällskap. Stamtavla hade dock varit kul om man skulle vilja ställa ut dem någon gång, men det är absolut inget krav!
Tidigare erfarenhet av möss finns. Eftersom att jag planerat mitt musköp under en längre tid, så har jag samlat på mig en hel del leksaker, så de kommer absolut inte att vara rastlösa! Har både burar och stora terrarium som de kommer få bo i.
Jag är en stor djurälskare, och har alltid haft tendensen att skämma bort mina djur överdrivet mycket, hahah (: nya leksaker varje vecka!

Egentligen spelar teckning och färg inte så stor roll, då jag huvudsakligen ska ha dem till sällskap och kel, det huvudsakliga är att vi finner varandra och kommer överens, därför är ett fint temperament det enda huvudsakliga kravet. Dock finns det självklart färger som tilltalar mig skarpt och det är;

*Dominant Yellow
*Recessive Yellow
*Champagne Argente
*Argente Creme
*Naken

Även pälsslaget satin är väldigt charmigt enligt mig! (:
Bor i Borås-trakterna i V-Götaland, så hade varit kul att få kontakt med en uppfödare i dessa trakter! Då jag inte har egen bil, så kan det bli svårigheter för mig att ta mig allt för långt bort!

På bilden ser ni mina tidigare möss (:

Annons:
Grodan
7/8/12, 5:53 PM
#1

Trevlig annons.Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[greywitch]
7/9/12, 10:19 AM
#2

Hejsan

Jag bor inte så jätte långt ifrån Borås Skrattande

Och har massor av möss Skrattande

Alltid kul med fler musälskare i trakterna, du är välkommen att höra av dig och prata möss och annat med för den delen.

Mvh Yvonne

Toxxic
7/9/12, 11:18 AM
#3

Jag har två rikitigt goa killar jag kan tänka mig att sälja. De är kullsyskon och av färgen Champagne Argente och (Falsk) Silver Agouti. De är nu 6 veckor och sitter tillsammans med 2 andra kullsyskon. Jag hade velat behålla alla 4 killar men det blir tyvärr lite många hanar. Hur som helst är det riktigt goa mysmöss.

Med hanar är det ju så att det finns risk att de inte alltid kan sitta ihop,de KAN börja bråka och då får man vara beredd att sära på dom. Pappan till denna kullen kommer dock från en uppfödare som avlar på hanar som klarar att gå med andra hanar och jag hoppas att de kommer att klara det framöver med. Just nu är det i vilket fall bara kärlek i buren.

De är reggade med stamtavla. Hojta om intresse finns och om du vill ha bilder :)

Tsunamis
7/9/12, 1:58 PM
#4

Mina är inte leveransklara ännu tyvärr, det dröjer två veckor tills dess. Blandade Champange Argente, Argente och ev Argente Cream/PEW några i satin. Men jag rekommenderar Toxxics fina grabbar de är supergoa :)

MvH  Tsunamis

VStromberg
7/9/12, 3:01 PM
#5

Bor i Göteborgs skärgård och har en kull muslingar födda 3 Juli, så det dröjer ett tag innan de blir levklara. Mamma naken fuzzy och pappan svensktypad svart fox

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

[alduin]
7/9/12, 3:38 PM
#6

Svarar i PM, så ingen tror att jag är oartig och ignorerar Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: