Annons:
Etikettlänkar-links
Läst 1501 ggr
Mice
7/10/12, 11:31 PM

zooplus.se

Omg, bara jag som har sett att zooplus.se finns nu?
Väldigt dyra priser jämfört med dk.

Annons:
Minoth
7/10/12, 11:32 PM
#1

Vissa smådjurhus och så var dubblapriset!! hur kan dom göra så

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Mice
7/10/12, 11:36 PM
#2

Burarna är ju skitdyra där. Förvånad

Minoth
7/10/12, 11:38 PM
#3

Nej! detta har dom misslyckats med :P Kommer fortsätta handla från damnark

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Mice
7/10/12, 11:42 PM
#4

#3 Ja, närmare eftertanke så finns det nog inget speciellt billigt där.

Minoth
7/10/12, 11:44 PM
#5

#4 finns ju några saker som är nääästan samma pris som danska sidan :P Men de mesta var faktiskt dubbelt (utan att överdriva)

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Mice
7/11/12, 2:47 AM
#6

#5 Haha ja, men usch ändå, danska is the shit :D

Annons:
Grodan
7/11/12, 9:30 AM
#7

Spännande med en svensk.

Jag tycker att svenska zoobutiker överlag är oerhört giriga och dyra, oavsett om det är en IRL butik eller online butik.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Minoth
7/11/12, 10:22 AM
#8

#7 håller med helt och hållet… Jag blir faktiskt arg ibland när jag går in i vissa djuraffär och ser vilka priser dom tar

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

[Ren]
7/11/12, 12:07 PM
#9

Jag såg detta igår kväll när jag letade efter bra mat till min guldhamster. Jag var chockad! Jag beställde en Barney från Danmarks zooplus flera dagar sedan som var 572 SEK(runt 680 SEK kostade min helt beställning och jag köpte ett 32cm hjul också) och buren säljer på zooplus.se för 1,600 sek! Det måste vara nån misstag, priserna är så dåliga! De kommer inte sälja nånting! Jag ska inte köpa ifrån dem i all fall. Herregud.

Grodan
7/11/12, 12:21 PM
#10

#8 Haha… jag blir inte arg, men jag skakar på huvudet och tycker det är löjligt…

#9 Tyvärr tror jag att zoobutiker online går oerhört bra, men hoppas givetvis att dessa skärper sina priser. Kanske ska man kontakta dem?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Babydino
7/29/12, 3:21 PM
#11

Jag kollade in Tyska sidan och kom fram att det var billigast där. Skrattande
Vet dock inte vad frakten från tyskland är. Men om man kollar samma bur fast olika sidor så finner jag att den Tyska sidan var klart billigast.

Camillhe
7/29/12, 3:44 PM
#12

Tyvärr skickar inte den tyska sidan till Sverige egentligen, men mailar man till dom kan de ibland göra det ändå.

På alla zooplus sidorna brukar frakten vara gratis eller väldigt låg. Beställde nyss från.com och frakten blev 1 euro.

Babydino
7/29/12, 3:54 PM
#13

Jaha. :( Vad synd. 

Jasså, åh, det var billigt :)
Ska kolla .com sidan Glad

Annons:
Tsunamis
7/29/12, 4:37 PM
#14

Men alltså varför i helsefyr är den så dyr på svenska sidan? Har de nåt lager i sverige med grejerna eller vadå?

Har för mig att mina beställningar på .dk sidan ändå står att de är skickade från tyskland.

MvH  Tsunamis

Camillhe
7/29/12, 7:14 PM
#15

Ja mycket skickas från tyskland då de verkar ha lagret där.

Upp till toppen
Annons: