Annons:
Etiketteraveluppfödning
Läst 1494 ggr
Babydino
7/28/12, 12:05 AM

Söker Tan

Hej. 
Jag söker en uppfödare i eller inärheten av Göteborg som föder upp Black tan möss. Alltså, svarta möss med brun/gul/orange undersida.
Söker även en röd mus med svarta ögen och eller Fox möss. Alltså, en orange mus med vit undersida.     

Ni får gärna rätta mig om jag har fel.

Hoppas ni förstår vad jag söker! Glad

Annons:
Grodan
7/28/12, 2:02 AM
#1

En Röd Fox… det blir svårt. Tungan uteTyp genetiskt omöjligt. Samma gener som bleker ner det röda på magen och gör det vitt bleker även ner den röda ryggfärgen… Om ljusgult/beige går bra med vit mage funkar det dock… Flört


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Algotgardens
7/28/12, 2:18 AM
#2

Jag bor i GBG och har foxbebisar men de är typ cremefärgade fast inte riktig creme på ovansidan. De får dock inte flytta för än ohyran som jag har fått på dem är behandlad ett par gånger, så det kan ta 2-3 månader till. Har även en svart tan satin vuxen hona som ska flytta.

ajanki
7/28/12, 9:13 AM
#3

Jag bor i Vårgårda och föder upp black/tan och fox i olika färger.

Du är välkommen att höra av dig till migGlad

Babydino
7/28/12, 10:33 AM
#4

#1 Jaha. Ne, jag vet inte så mycket om Färger och så. Går det inte så går det la inte. Obestämd

#2 Ah, vad fint. Sorligt att de har fått ohyra. Rynkar på näsan Men om jag skulle vara intresserad i två bebisar och den vuxna, tror du att de går ihop då? Råttor accepterer ju inte nya meddlemar när de är 5månader har jag läst, men det är ju råttor.
Vart i Göteborg finns du i så fall?

#3 Ah, Black tan bebisar Skrattande
Jag vill ju som sagt ha sådana med. Får försöka få pappa att köra mig i sådanan fall. 
Jag hör av mig till någon av er när jag kommer på hur man gör Glad

Algotgardens
7/28/12, 11:59 AM
#5

#4 ABSOLUT! De bor ihop nu. :)

Babydino
7/28/12, 12:56 PM
#6

#5 Jaha, vad bra. Hur gammal är hon då? Glad

Annons:
VStromberg
7/28/12, 6:21 PM
#7

Söker du endast honor? :)

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Babydino
7/28/12, 6:35 PM
#8

#7 Nej, jag söker både hanar och honor. 
Jag vill ha en orange mushanne som ska få bo med någon annan hanne. 
Men just nu är jag på g att köpa ett gäng honor. 
Och jag vet inte om jag har råd med två burar så jag får nöja mig med honorna till att börja med. Glad

VStromberg
7/28/12, 6:40 PM
#9

Okey! Jag väntar röda bebisar =)

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Babydino
7/28/12, 6:53 PM
#10

#9 aw, är de till salu? Glad
Eller väntar du på dem själv från annan person?

VStromberg
7/28/12, 7:19 PM
#11

Beror helt på hur många och av vilka kön och färger det blir, men ja, jag planerar på att sälja några stycken. :)

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Babydino
7/28/12, 7:20 PM
#12

Åh Glad

Ja, som sagt, 2 röda hanar om jag har råd med en till bur! Skrattande

Apnea
8/2/12, 10:44 PM
#13

12# tänk på att alla hanar inte kommer överens när de blir vuxna och kan börja bråka.Då måste du kunna sära på dem och sätta de i varsin bur så om du har lite stramt med pengar kanske du borde spara lite extra så att du har ifall dom inte skulle komma överens :)

Lycka till

Annons:
Babydino
8/2/12, 11:00 PM
#14

#13 Hm, ja, jag har faktiskt funderat på detta och det bästa vore om jag höll mig till ett kön egentligen. Det blir bäst så. Jag kan inte bara tänka på vad som gör mig glad och vad jag vill osv. Jag måste göra val som gör så att djuren har det bäst i en sådan här fråga. Glad

Upp till toppen
Annons: