Jag hoppas jag inte förstör din annons nu, men jag hittade ett bra tips för de där hålen i taket. Det är perfekt storlek för att stopp i en kork från en dricka-flaska:)
Denna anonns är fortfarande aktuell pga av att köparen inte hört av sig. Jag låter även denna miniduna följa med i köpet då jag inte har någon använding för den längre. Annonsen finns även ute på hamster ifokus så det är först till kvarn som gäller!
Kan någon upplysa mig om vad det fulla namnet på den här buren är? Har sökt på "Gabber" men får inga vettiga resultat. Är Gabber tillverkaren eller bara modellen?
#21 Verkar ha funnits åtminstone två storlekar, Criceto Lux i storlek med en miniduna och Criceto Rex som är 70 cm lång. Men de tillverkas inte längre, så de finns bara kvar på enstaka ställen. Den storlek som finns i den här annonsen har jag inte hittat någonstans. Den här butiken har fortfarande Rex-storleken: http://dyreriget.dk/smaagnaverbure-128/gnaverbur-criceto-rex-p523
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.