Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 927 ggr
Tsunamis
2012-09-24 19:39

Zebramöss till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu lite ungar som behöver nytt hem. De finns i Göteborg och jag säljer helst till personer med tidigare erfarenhet av zebramöss eller dem som vet vad det innebär att hålla lite mer exotiska gnagare. Zebramöss är fredliga och oerhört vackra att titta på men är just det - tittdjur och inga keldjur. De är mycket aktiva i buren och bygger otroliga bon om de får tillgång till gräs & hö.

2 hanar - 4 veckor

1 hane, 1 hona - 6 veckor resp 4 veckor. Hanen är obesläktad och kommer från Kent. De sitter inte ihop än men sätts ihop på begäran.

100:- /st.

MvH  Tsunamis

Annons:
Nazuna
2012-10-08 22:06
#1

Hej, kan transporten till Stockholm arrangeras nästa ti 16.10. när jag kommer från Åbo/Fin till en dagsresan till staden? Skulle sååå gärna köpa ett par, hona+hane till avel! Jag har ett uppfödarnamn Sakuran och behöver nytt blod till mina linjer :)

Skicka gärna e-mail: sakuran @ hiiret.fi Tack! H.Karina

Tsunamis
2012-10-09 09:27
#2

#1 Hejsan, är ledsen med honan/hanen är sålda. Jag har däremot yngre ungar som kan flytta nästa vecka och där finns det fler honor (såg att du söker efter honor främst).

Men jag vet inte riktigt hur transport kunde lösa sig för Gbg-Sthlm är en ganska lång sträcka. Jag tittade på djurtransport.ifokus men hittade ingen som skulle mellan Göteborg och Stockholm den 16/10. Du kan kanske starta en tråd och fråga där?

MvH  Tsunamis

Upp till toppen
Annons: