Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 518 ggr
kitzony
10/1/12, 7:16 AM

Veterinär

Min mus tjej har varit sjuk nån dag nu och har endast blivit värre hur jag än försökta att fixa det på egen hand, så nu blir det att eventuellt kolla det hos en veterinär…

Är det någon som vet hur mycket en undersökning kan kosta? Det har med andningen att göra, samt medecin? (antibiotika)

Annons:
Velinga1984
10/1/12, 9:51 AM
#1

När jag varit hos veterinären så har det kostat från 300 till 500 beroende på vad dom gjort.

StarryNight
10/1/12, 10:58 PM
#2

Beror på vart du bor..i Stockholm ligger poliklinikavgiften oftast på 500 -700:-  sen om de blir blodprov, röntgen eller annat kostar det extra..bor man däremot mer på landet kan man komma undan med 350-400:- !

Djuren framför allt, alltid!

Grodan
10/1/12, 11:02 PM
#3

#2 Åh, blodprov. Hoppas det kommer en dag då man kan göra det. Det skulle underlätta för oss så mkt.

Idag åker man väl in, får sin mus undersökt och så får man någon antibiotika. Vilken sort beror helt på veterinären och dig och om det funkar är inte säkert.

Räkna med 550 kr.

Vad är det för fel på din mus?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

StarryNight
10/1/12, 11:08 PM
#4

Jo, jag antar att man inte kan göra så "mycket" med en mus..men poängen var att påpeka att det finns fler avgifter än grundavgiften..

Glad

Djuren framför allt, alltid!

kitzony
10/2/12, 8:09 AM
#5

Attans vad dyrt, bor i Skara…

#3 Vet inte riktigt, jag tror hon har dragit på sig en luftvägs infektion, hon andas väldigt ansträngt (låter som om att hon har en massa slem och bröte i vägen när hon andas) nyser väldigt mycket :(

Velinga1984
10/2/12, 11:10 AM
#6

Mitt tips är Ekens djurklinik i Skövde. Dom är otroligt bra :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: