Annons:
Etikettergenetikfärgerhårlagteckningar
Läst 766 ggr
Natalb
2012-10-19 12:18

Tan eller icke tan?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har 3 möss (syskon) som jag är lite osäker på, anar tan på dem men är inte riktigt säker så beslutade att fråga lite mer kunniga här på sajten, är de tan eller inte? :)

det som gör mig mest fundersam är att från sidan ser man en linje där det är ljusare päls på magen, men den är varken tan eller fox så vet inte riktigt vart jag ska placera det dessa 3 har :)

Annons:
Natalb
2012-10-19 12:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

mus 2 :)

Natalb
2012-10-19 12:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

och mus 3 :)

Lamina
2012-10-19 12:34
#3

Inte tan.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Natalb
2012-10-19 12:37
#4

då har jag mina första möss utan tan då :)

men funderar fortfarande på varför de har ljusare färg på magen (det som är svart på magen) än vad färgen är på sidan och på ryggen, kan ta bild från sidan så man kan se det mer tydligt nån gång nästa vecka :)

Wand
2012-10-19 13:11
#5

Det ser varken ut som tan eller fox. I sådana fall väldigt ojämn fox, men tan är det inte. 

Är det inte bara pga vitteckningen? Är väldigt dålig på det här men de ser ut att vara fläckiga?

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Grodan
2012-10-19 14:01
#6

#4 Det är normalt att de har en aning ljusare färg på magen när man jämför med ryggfärgen.

Även en icke-tan kan ha "tanfärgade" hårstrån runt könsöppning, svansrot, bakom öron osv. Det är givetvis ett fel när man ställer ut i Standard, men en ganska charmig detalj annars. Små svarta bebbar kan ha alldeles orange tanfärgade öron. Det tycker jag är sött. NÄr de blir vuxna syns det inte alls på samma sätt…

Morakullan´s Xuxmus får visa hur man kan se ut (han var Black Self men hade väldigt tanfärgade öron som bebis, när han var vuxen syntes inte de tanfärgade hårstråna på öronen lika väl)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Littlem
2012-10-19 20:17
#7

Bra med tecknade utan tan!  Köper gärnat ecknade ungar efter dem utan tan :)

Upp till toppen
Annons: