Annons:
Etiketttävlingar
Läst 331 ggr
ajanki
10/26/12, 9:56 AM

Rösta på Novemberveteranen!!

Min fina Jokkmokk, som jag fått äran av Elin på Vattnadal att äga. Vattnadals Jokkmokk är en argente cream som är född 2010-10-20, och bodde innan han flyttade hit i en flock av hanar. Just nu bor han med Selma, ihop att ge silver agouti barn. Jokkmokk är en mycket trevlig hane som man kan hantera hur som helst, och som ligger som en mysklump i handen när man myser med honom. Jokkmokk har bara bott här i drygt 1 vecka men har tagit mitt hjärta med storm, denna underbara kille Kyss

--------------------------------------------------------------------------------

Här är min beresta herre American Smile Freedom eller Freedom American Smile, här hemma kallas han kort och gott för American eller Amme:)

Han kom till Vårgårda från Tjeckien i mars i år, flyttade hem till Grodan då och flyttade sen hem till mig den 1:a juni.

Han är född den 30/1-11 så nu är han alltså 1 år, 8 månader och 26 dagar:)

American är en rar, lugn och väldigt snäll kille. Går rätt upp i min hand när jag sätter ner den i buren, han föredrar att vara på min säng än motionsbordet, där knallar han runt och luktar och kan till slut lägga sig tillrätta vid mig och min kudde och somna:)

Han bor med två killar som han är helt obesläktad med!

Har inte haft han så jättelänge men åh, vad jag önskar att jag får ha han i alla fall lika länge till!!

---------------------------------------------------------------------------------

Annons:
Vattnadal
10/26/12, 11:18 AM
#1

Röstade såklart på Jokkmokk! Saknar gubben, tomt att bara ha hans bror och 2 brorsöner i buren här hemma.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Grodan
10/26/12, 3:50 PM
#2

American Smile Freedom. Inte för kortet, för den andra gubbens foto är mkt bättre, utan för att jag känner honom. Han är underbar! Kyss


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: