Annons:
Etiketttävlingar
Läst 417 ggr
ajanki
2012-11-26 09:51

Rösta på årets sista veteran, Decemberveteranen!!

Älskade Jupiter…fyller 2 år 21 dec, alltså 23 månader precis idag. Han har alltid varit min mus nr 1 om man får ha sådana. han har sedan han var liten bebis varit så lgn och så tillmötesgående. Han har klarat en uppsjö sjukdomar/parasiter som vandrat ut och in i min uppfödning under sina två år och aldrig varit sjuk. han har alltid bott med sin fru och därefter med sina söner utan ett enda tjafs.

Dessutom är han snygg och har lämnat få oberörda, en av mina första pearl Kyss

Just nu pysslar hans två söner om sin gamle far med ömhet under hans sista tid i livet…

Sv.Pr, IntGP. SMS1-11, SMP2-11 Observing Jupiter…du är alltid min!

--------------------------------------------------------------------------------

Har ingen bra bild på min tös som jag tycker förtjänar lite extra tid i rampljuset!

Detta är Clayface, en hona ur min första kull när jagstarta på riktigt med mössen. Hon är född 15 mars 2010 och är alltså 2 år och 8 månader drygt nu. Fortfarande pigg!  Lite glans har pälsen tappat men hon är fortfarande lika go och ögonen är lika pigga som alltid.

Jag som i början tänkte satsa enbart på svart/vit tecknade hade ju tänkt sälja den här tjejjen när hon dök upp, vad skulle jag med en beige musa till? Men hon var så otroligt söt och trevlig så hon blev kvar, och har alltid varit en favorit. Hon är först fram o kollar när jag närmar mig buren om jag har med nått gott (och oftast har jag det åt damen, raggmunk vart det igår).

Jag hoppas hon hänger sig kvar ett tag till, hon har ju varit med sen grunden till hela mitt musintresse och det kommer helt klart bli ett stort tomt hål efter min beiga flicka med onyxögonen den dag hon packar väskan och lämnar mig.

Annons:
Sync
2012-11-26 23:11
#1

**Putt!
**In och rösta! ;)

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Upp till toppen
Annons: