Annons:
Etikettergenetikfärgerhårlagteckningar
Läst 676 ggr
Graden91
2012-12-02 22:12

Champagne/tan eng?

Finns de Champagne Tan Eng typade möss ? :)

och isf vart går dom få tag i?

Annan intressant färg/teckning på eng typade?

<3

.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.

🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎

Annons:
Tsunamis
2012-12-03 08:07
#1

Kolla Goldens och Björndalens i uppfödarlistan sånna färger skulle jag tro dyker upp hos dem.

MvH  Tsunamis

Graden91
2012-12-03 12:20
#2

Okej, :)

.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.

🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎

ariama
2012-12-03 13:43
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Du har bra koll du, Tsunamis Skrattande.

Champagne/tan satin shorthair, engelsk typ: Rosa-Lou Kyss. Mycket Rapunzel´s i henne, både Rapunzel´s Roommate ch/t, Rapunzel´s Dare Devil ch/t, och Rapunzel´s Panama ch/t (via livmodersimport).

ariama
2012-12-03 13:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Rosa-Lou: "Måste du glo på min mage hela tiden!??"

Rosa-Lou ska ha ungar så småningom, chocolater blir det där, om det blir någon champagne vet jag inte. Håller på att låta rödögt utgå ur min avel. Tan blir det däremot.

Jag har två champagne/tan, Rosa-Lou och Smarris, ingen av dem kommer att säljas. Smarris ska inte heller få några ungar, det sköter hennes systrar om. Det är en oerhört trevlig syskongrupp jag har.

Så, ja, jag har champagne/tan, nej jag avlar inte på färgen, och nej, jag har inga till salu och vet inte om jag helelr får några. Kanske, men mest kanske inte.

Graden91
2012-12-03 16:22
#5

Vilka vackra ariama !! :)

.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.

🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎

Graden91
2012-12-03 16:27
#6

Ja skulle villja ha en eng typad med intressant färg och trevligt temperament, en riktig go mus att skämma bort ;)

Fick ju sälja mina möss ja hade kvar nu i höst då jag stod utan bostad :´( men jag vet att dom har de toppen nu iaf, för ja har vart å hälsa på dom :'D men som sagt 1 mus max 2 skulle passa här, för jag saknar dom så F*rbannat ;)

.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.

🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎

Annons:
Upp till toppen
Annons: