Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 509 ggr
Grodan
12/10/12, 5:46 PM

Vad är du bra på?

Alla är bra på något. Vet du vad du är bra på?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Grodan
12/10/12, 5:49 PM
#1

Jag är bra på att köra bil, jag är bra på att frysa och låta som chibacka…

Sedan har jag fått en ny skill… blivit bra på att ha HORMONRUBBNINGAR… wow… det är så kul… hehe

Även bra på att ha ont någonstans.

Förut var jag bra på att äta godis: mycket och snabbt… men nu hejdar jag mig med sånt

Bra på att lyssna på musik.

Sedan har jag en skill som inte många har: jag är bra på att kolla på när andra spelar dataspel. Tycker det är skitkul.

Tungan ute


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

L8sson
12/10/12, 6:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag är bra på att fotograferad! (jag tycker iallafall det).

Jag är fett bra att skjuta fram saker, "jag gör det sen"..

Jag är också bra på att köra bil, första gången jag körde någonsin var igår! Inget motorstopp och växla kan jag! :D

Littlem
12/10/12, 7:17 PM
#3

Jag är bra på att laga mat, och baka.

Är nog för jag gillar o pyssla med händerna. Tyvärr har jag nu inte motivation eller koordination i händerna att göra sånt, typ små figurer i cernitlera, pärla eller lägga pussel ;)

Sen är jag bra på att vara för snäll ofta. Det är väl inte så bra egentligen :P

Smullis
12/10/12, 7:25 PM
#4

Jag är bra på att baka, sjunga, agera, klappa katten och tända ljus! :P

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

nadilda
12/10/12, 7:31 PM
#5

Jag är nog bra på att fotografera

Jag är ytterst bra på att skada miitt högra knä

Jag är bra på gymnastik, även om jag inte kan träna längre på grund av mitt knä.

Jag är bra på att gå in i bord, har alltid blåmärken på smalbenen.

Jag tycker själv att jag är rätt så bra på hamstrar

Och sist men inte mest så är jag väldigt bra på att prata med en avstängd hjärna Flört

jollycox
12/10/12, 10:34 PM
#6

Jag är bra på att äta sötsaker.

Jag är bra på att sitta uppe lite för länge på kvällarna.

Jag är bra på att spela gitarr, ukulele och keyboard.

Jag är bra på att säga 'Hej hej!' med fjantig röst såfort jag ser att en utav mina möss är framme.

Jag är bra på att åka skidor.

:P

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Annons:
Vattnadal
12/11/12, 4:47 PM
#7

Jag är bra på att baka limpa, på att slappa i soffan, att läsa och dricka the, att gluffa popcorn. Är faktiskt riktigt bra på att avla fram den typ av mus jag föredrar. Är bra på hundar med, på mitt vis (dvs relationsbaserad hundträning som ger initiativrika och glada hundar).

Är för det mesta bra på att uppföra mig bland folk, och passar i serviceyrken på så vis.

Är lite för bra på att vara trasig, men dålig på att ha ont för att vara en med kronisk smärta, så jag är bra på att trycka i mig piller med! Flört

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Sync
12/11/12, 9:38 PM
#8

Jag är ganska bra på att sjunga och allmänt lyssna på musik. Mina grannar har nog tillräckligt av mitt sjungande ;) 

Jag är bra på att tåla smärta. Blivit biten av våra aror, råttor, degusar, taggmöss, åsnor, surikater och hundar. Oftast var jag ganska lugn. xD

Jag är duktig på att mysa med min pojkvän. Eller ja.. kanske inte pojkvän egentligen men egentligen jo. Haha..

Jag är såklart bäst på att krångla ihop saker också.

Är också bra på att inte äta. >_<

Sen vet jag inte..

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

vevve89
12/11/12, 9:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Är bra på att fotografera, vad jag tycker=P Inte fotat speciellt mkt senaste året men klickade lite på mössen idag.

Sen är jag väl ganska bra på att rita!

Bild tagen idag…

Josefineeklid
12/12/12, 11:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Jag är bra på att fotografera! Flört *egoboostar*
Annars är jag fruktansvärt bra på att skjuta upp saker tror jag…

besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg Kyss

www.sjuttiotal.blogg.se

UlrikaD
12/13/12, 1:03 AM
#11

Jag är ruskigt bra på att äta och sova:)

Sen är jag bra på att föda upp fina, gosiga och mysiga chinchillor.Skrattande

Lamina
12/13/12, 2:15 AM
#12

Jag är bra på att vara jag. Jag är faktiskt bäst av alla på det. Skrattande

Jag är bra på att skjuta upp saker.

Jag är bra på att tycka en massa mycket, ibland utan att ha en aning om vad det egentligen handlar om. (Men jag försöker bli bättre på den delen.)

Jag är bra på att skriva, särskilt på ett lite udda sätt (Det blir ofta lite för många "(", ")", och "," i mina inlägg/texter.)

Jag är bra på att vara snäll, för snäll. Jag går inte en mil extra, utan många mil för mycket ibland.

Jag är bra på att vara trevlig. Jag känner mig faktiskt otrevlig om jag har handlat nånting och inte önskat kassörskan en trevlig dag. Jag gjorde för övrigt väldigt bra ifrån mig när jag själv stod i kassa. Glad

Jag är bra på att ta det mesta med en klackspark och att inte bekymra mig så mycket om problem, oavsett storlek på det.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ariama
12/13/12, 8:53 AM
#13

Jag är bra på att uppskatta allt ni är bra på Tungan ute! Och bra på att vara glad över att ni skriver det också Kyss. Det känns härligt med människor som trotsar "jantelagen" och kan se sina styrkor, och ta till sig av dem.

Sedan är jag bra på himla många saker!! Mest är jag nog bra på att kunna se vad jag är bra på, och när jag är bra, och glädjas och vara stolt över det, så jag dansar och sjunger av det Skrattande (när ingen ser).

Jag är också bra på att kunna se mina svagheter och tillkortakommanden (och sånt jag är "dålig" på) i ögonen, utan att döma mig själv för det.  Och jag är ganska bra på att försöka bättra mig, när jag kan.

Jag har också blivit ganska bra på, att inte fara ut i "omedelbar känsla" när jag i grunden vet att det är orätt och/eller jag faktiskt har fel, fast min känsla "skriker" något annat.

Typ…

Annons:
Grodan
12/13/12, 1:41 PM
#14

Det är jättekul att läsa vad ni är bra på. Blir glad av det.

Så jag kan nog känna efter att jag är bra på några mera saker.

Jag är bra på att googla fram saker. Jag är bra på att kolla på film med monster.

Jag är bra på att skriva stamtavlor.Skrattande

Jag är bra på att älska min hund.

Jag är bra på att mata mina gnagare.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Iyen]
12/13/12, 4:24 PM
#15

Jag är underbart bra på att drömma

Guld i mun

Upp till toppen
Annons: