Annons:
Etikettfotografier
Läst 726 ggr
Magda
2012-12-29 08:33

fuzzybild-bomb

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer en bild bomb på de flesta av mina fuzzys, fyller på efterhand Kyss

först ut är Herr GurkaKyss

allmänt kallad pussgurkan <3 en mkt social hane som bor brevid datorn för att han bara vill vara med, han kraffsar på terrarie glaset och vill komma ut, bara för att sen sätta sig lugnt och fint på axeln, då är han nöjd. men man får passa honom om han ser katterna, han vill nämligen fram och hälsa på alla djur och många människor.. och våra katter är väldigt olämpliga att hälsa på <3 han var till salu innan men det börjar bli tveksamt *s*

Annons:
Magda
2012-12-29 08:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

sen har vi Ghost, älskade lilla Ghost, som hänger ut ifrån sin öppna bur för att fånga en när man går förbi, bara för att han vill sitta i håret och mysa in sig <3

Magda
2012-12-29 08:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

och här kommer Katten!

Lilla fru katt heter hon, en rar liten tös som gärna myser men inte riktigt är sån att hon kastar sig efter en för att få vara med *s*

Magda
2012-12-29 08:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

här kommer Underbara Sara,

lugn och rar tjej som är pussgo i handen, men jag hade önskat att hon var mer framåt, söt är hon så det räcker iallafall Kyss

Magda
2012-12-29 08:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

här är;  Vad heter du nu..

hon var döpt, flera gånger, men inget av namnet passade så jag kom inte ihåg dem *s* så hon får heta Vad heter du nu Skrattande

hon är rar! mkt! tassdarr så att det känns som en humla i handen.. alltid intresserad av vad jag gör och sitter gärna och tittar på allt, pussas när hon är uppe gör hon, men går bara försiktigt upp i handen när man haft handen i buren ett par minuter.. kastar sig inte ut som Gurka och Ghost *s*

Magda
2012-12-29 08:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

sen har vi Fuzzan, en riktig lady som gärna myser i lugn och ro, tar en kort utforsknings tur och sen kommer igen.. när hon vill, för ibland så finns det faktiskt intressantare saker än matte… mat till exempel *s* vilket.. hmm.. börjar synas på kroppsbyggnaden Obestämd

Magda
2012-12-29 08:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

här kommer Appelpie, eller Kakan som han brukar kallas..

lugn och blyg hane som gärna pratar med mig från sin öppna bur och även pussas (alltså snuffsar med nos och morrhår överallt om man sträcker fram huvudet istället för handen *s* , inte riktigt slickas som vissa gör..) men gå på händer är lite läskigt, han sätter upp framtassarna och tassdarrar så att jag nästan får ont i handen, sen väntar han lungt på att jag ska plocka upp honom.. vet inte varför han inte kommer själv, han verkar inte direkt rädd.. kanske bara är försiktighet att han inte vågar gå ut trots att där är en hand? för att det brukar ju inte gå att gå ut där utan att falla ner.. (öppen bur)

Annons:
Magda
2012-12-29 09:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

sen har vi Imse Vimse Spindel, allmänt kallat Vimse.

han är mkt pigg och framåt och vacker.. men jag får ingen känsla för honom.. ingen kontakt som går i hjärtat på mig eller vad man ska säga, som jag får med de andra.. utan jag känner mig lite som en taxi mot nya äventyr.. *s* Skrattande

Magda
2012-12-29 15:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

här har vi Optimus Prime, han blev lite trött på mig så han la sig och vilade lite *s* av någon anledning så blir det aldrig bra fokus på honom, kan hålla på och fota i en evighet :/

nåja, han är en trevlig hane som gillar att utforska men tycker allra bäst om mys innanför tröjan <3

Magda
2012-12-29 15:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

här är Jan Banan Skrattande

söt och snäll han med, jättemysig att pussa på <3 han bor med sin pappa (Optimus) och sina bröder, och han är mkt bestämd med att han ska upp i handen först! någon ordning får det vara liksom..

Magda
2012-12-29 15:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

och här är Lille Ville.. han är bror till Jan men han är sååå liten.. Sara är syskon till dem med..

Ville är lite försiktigare än brorsan, när han väl är uppe så verkar han gilla det, men han vågar liksom inte riktigt ta steget upp i handen..

Magda
2012-12-29 15:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

och här är Milda Hilda, döpte henne först till Vilda Hilda, men hon är inte ett dugg vild *s*

en fin liten satin som är mild och go i humöret, hon vill vara vän med alla och gillar pussar Kyss

Magda
2012-12-29 16:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

och en bonus bild på Ghost

Sync
2012-12-29 16:40
#13

Fina pluttar :))

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Annons:
Grodan
2012-12-29 18:05
#14

Wow, vilka fina möss du har Magda! Och vilka härliga namn!

Underbara Sara och Optimus Prime är helt bedårande! Kyss


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Magda
2012-12-29 18:43
#15

#14 åh tack så mycket Grodan <3 så kul att höra att du gillar dem Skrattande

Grodan
2012-12-29 18:44
#16

Jag är råimponerad. Du har gjort ett superbra jobb!Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Magda
2012-12-29 18:48
#17

#16 Skäms Det betyder jättemkt för mig att du tycker så <3 tack Skrattande

Grodan
2012-12-29 18:59
#18

#17 Ja! Det är du värd. KyssJag blir så glad när jag ser att någon verkligen satsat på varianten och jobbar hårt OCH det blir resultat. Sånt glädjer oerhört.

Jag skulle jättegärna vilja se dina möss på utställning. Jag tror inte Fuzzy är Standardiserad, men Os (fast jag är inte säker)… Vi ser dem ju aldrig på utställning…

Tycker även att  Lille Ville är jättefin. Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

UlrikaD
2012-12-29 19:42
#19

Alltså, alla dessa sötispojkar!!Kyss

Och tösen utan namn då förstås!

ajanki
2012-12-30 20:30
#20

Jättefina möss Magda!! Håller med Grodan helt och fullt, du är så duktigSkrattande

Mitt hjärta bankar lite extra för Herr Gurka…

Annons:
Upp till toppen
Annons: