Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 716 ggr
Mice
12/31/12, 6:31 PM

Tumör :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tror att Sonni har fått en tumör, upptäckte den alldeles nyss.
Åh jag orkar inte, det blir mina andra mus med tumör isåfall.

Vad tror ni? Kan det vara en tumör? 
Om det är det så vill jag ta bort henne så fort som möjligt så att hon inte behöver lida.

Ursäkta för suddig bild.

Annons:
Mice
12/31/12, 6:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här syns den något bättre, men den är inte så stor som det ser ut.
Som sagt, ursäkta för suddiga bilder, hon ville inte vara still.

Grodan
12/31/12, 8:57 PM
#2

Ja, tyvärr, det ser ut som en tumör. Den är inte så stor än, men det kan gå fort. Och tumörer behöver de inte lida av om de inte är för stora och är i vägen. Jag tror du har tid på dig att säga farväl och ordna med avlivning.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MMEB
12/31/12, 10:42 PM
#3

Jag kan inget om tumörer o liknande. Men jag har hört att burspån som är från barrträd kan vara cancerframkallande och att man därför ska från asp(?). Någon som hört det också? Har du spån från barrträd?

Jag beklagar verkligen det som hänt <3

Mice
1/6/13, 12:55 PM
#4

Ush, jag hatar tumörer. Den har blivit många gånger större nu, hon verkar iallafall kunna röra sig helt normalt och blir ompysslad av min gamling Svea, dom sover i ett annat bo än dom andra, Svea verkar också försvara henne när dom andra håller på. Det är så gulligt.

Tänkte avvakta ett tag och se hur det går, bästa hade ju varit ifall hon somnade in själv. Men det händer inte så ofta med tumörer innan det hinner gå för långt.

Bumsibum
1/6/13, 6:09 PM
#5

så liten var min mus tumör med när jag såg den… sen bara 7-10 dagar efter var den super stor och avlivade..hos vet, de kan växa ENORMT fort..!! Rynkar på näsan

[randi]1
1/6/13, 7:26 PM
#6

Det är väldigt vanligt att våra möss får tumörer, tyvärrGråter

Annons:
Upp till toppen
Annons: