Annons:
Etikettfotografier
Läst 448 ggr
ajanki
1/4/13, 7:29 PM

Stoeterij from Bertus van Dijk *FOTOTRÅD*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här fina killen är importerad från Holland av Tomas. Sen fick Grodan och jag köpa honomGlad

Nu bor han hos mig. Han är en väldigt snäll och nyfiken kille när han är uppe ur buren, men i buren är han ganska skvättig.

Men eftersom han blir lugnare för varje dag så tror jag att han kommer bli en väldigt trevlig kille även i buren.

Har lånat en kamera av sonens kompis så här kommer lite bilder!

Annons:
Annons:
[Iyen]
1/4/13, 11:43 PM
#11

GladVad menas med skvättig?

Söt

Lamina
1/5/13, 1:36 AM
#12

Mums, vilken läckerbit! *dreglar*

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ariama
1/5/13, 9:25 AM
#13

Härlig grabb! Kyss Djup och fin tanfärg.

"Skvättig", jag tror Ajanki menar detsamma som jag menar när jag säger "razzel-mus". När man närmar sig buren, rasslar det bara till, så underlaget skvätter runt, när musen kvickare än ögat förskräckt springer och gömmer sig. Ibland så fort så de till och med slår i saker och ting på vägen, så det skvätter och rasslar ännu mera.

Själv klarar jag inte att ha razzelmöss, jag blir för nervös av deras nervositet. Glad De mår inte bra när jag dyker upp, och jag mår inte bra av att bli bemött så. Det är "inge kul".

Annons:
Grodan
1/5/13, 1:14 PM
#14

Aw, du fick till några riktigt fina bilder där! Skrattande

Gillar speciellt #5 och #7

#13 Ja, han är hemsk den här killen.

Men jag har märkt att det här med rassel på många möss är ett "dåligt" beteende. Det går att få bort. Därför vet jag att det är jättebra att han bor hos ajanki. Hon kommer att ge honom trygghet och kärlek.

Jag själv reagerar lite tvärtom med rasselmöss. Jag slutar hantera dem. Tycker inte om dem.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
1/5/13, 7:22 PM
#15

#11 Precis som ariama skriver så menar jag att han springer iväg i buren. Tack, jag tycker också han är söt:)

#12 Skrattande

#13 Tack, ja han har fin tanfärg:)

#14 TackSkrattandeär ganska nöjd själv med bilderna:)

Men jag har märkt att det här med rassel på många möss är ett "dåligt" beteende. Det går att få bort. Därför vet jag att det är jättebra att han bor hos ajanki. Hon kommer att ge honom trygghet och kärlek.

Tack GrodanKyss

Ja, jag tror att det kommer gå att få bort, jag har tålamod med rasselmöss, det är nåt som får mig att inte vilja ge upp för jag tycker synd om dom när dom är rädda.

Upp till toppen
Annons: