Annons:
Etikettfotografier
Läst 391 ggr
ajanki
1/8/13, 10:01 AM

Mina fina RY pojkar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var hos min mamma i Nyköping i mellandagarna och då kom också Grodan dit på besök och hade med sig några möss till mig:)

Jag hade sen ett tag tillbaks tingat 2 Ry killar från henne, hon tog med sig dom 5 hon hade kvar så att jag kunde få välja. Men fy så svårt det var….en kille klev direkt ut ur lådan och upp på min hand, jag sa direkt att han måste jag ju ha…men jag satte tillbaks honom igen för att kunna kolla noga på alla 5! Men han klev upp igen och igen..så då sa jag igen att jag tar honom Skrattande sen hade jag väldigt svårt att välja mellan två lite mer sotade killar, jag vände och klämde (eller kanske inte klämde direkt) men jag kunde inte bestämma mig…så då frågade Grodan om jag ville ha båda två..och så fick det bli!! Tre fina, snälla och goa RY killar fick följa med mig hem!!

Har ingen egen kamera just nu men lånade en ett par dagar (tills den gick sönder TystSkrikandes)

Fick några bilder på dom, några ganska bra och några mindre bra….men jag vill ju visa upp mina fina killar!! Så här kommer bilderna!

Annons:
ajanki
1/8/13, 10:02 AM
Annons:
ajanki
1/8/13, 10:13 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

*sjunger* och när jag går förbi står pojkarna på rad tralalalala

ajanki
1/8/13, 10:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Och så finkillen som är med i månadens musKyss

ajanki
1/8/13, 10:20 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Och sista bilden för denna gång:)

Annons:
Magda
1/8/13, 11:25 AM
#14

åh de är så fina Kyss

Grodan
1/18/13, 7:13 PM
#15

Grönt är verkligen bra bakgrund!Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: