Annons:
Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 1269 ggr
Ilya
3/7/13, 10:33 PM

Popcornlukt?

Är det bara jag som tycker att musens kisslukt påminner en hel del om popcornlukten? 😂 Haha, jag tycker verkligen att det påminner..

När jag har mössen på mig, och jag känner att det börjar lukta "popcorn" så letar jag jämt rätt på dom, släpper ner dom på bordet, tar av mig tjocktröjan - och jajemän, där har dom lämnat en liten autograf i flytande form som luktar en massa popcorn 😃

Jag tycker alltså inte att deras kiss luktar illa. Nästan så det är tvärtom.. (då jag äääälskar popcorn).

Däremot är deras bajslukt inte så najs 🤦‍♂️😞


Annons:
Sync
3/7/13, 10:50 PM
#1

haha.. De flesta jag känner tycker deras kiss lukt är äckligt och motbjudande.. Personligen tycker jag faktiskt om lukten. Lite pinsamt.. men jag har inget emot deras kiss lukt. 

Men håller med om bajset… xD

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

nlinds
3/8/13, 9:13 AM
#2

jag tycker faktiskt att speciellt hanarna luktar gott.. Det är någon speciell lukt men dom :) däremot tycker jag inte att de luktar popcorn hahah xD men gott luktar de :D

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

AMITOLA
3/8/13, 9:18 AM
#3

En av mina mushanars kiss luktar exakt som nypoppade popcorn! Jättemysigt.

Like ok whatever, dude.

Digitalis
3/8/13, 10:01 AM
#4

Yes, smörade popcorn! Tycker inte heller att det luktar illa, men för mycket hankiss kan vara jobbigt. Om det är en sån där manlig en som verkligen luktar massa med en frän underton.

//frida

Upp till toppen
Annons: