Annons:
Etiketttävlingar
Läst 382 ggr
ajanki
2013-03-28 13:09

Rösta på Aprilmusen!

Nu är det hög tid att rösta på Aprilmusen!!

--------------------------------------------------------------------------------

Amanitas Batman, vilken hjälte!

När bästa frun, TAMs Asta-Kvasta, dog knall fall tog han så hedersamt hand om deras 8 små barn ca 14 dagar gamla. Med hans värme och stora kärlek, och extra välling från mig, klaradde sig alla åtta och är idag vackra 4 veckorsbebisar :)

Batman är en tjusig kille med stort lugn. Bästa tänkbara pappan och värd att få lite uppmärksamhet Hjärta

-------------------------------------------------------------------------------

Björk, min lilla mysmus. Hon har bott hos oss i några veckor nu och hon visar tydliga tecken på att bli världens bästa mustjej. Hon älskar att sitta på min axel och snusa mig i håret, och hennes rubinröda pärlögon ser på mig med hela världens klokhet och nyfikenhet. Livet i buren är för litet för lilla Björk, hon skulle nog egentligen vilja utforska hela världen! Hjärta

---------------------------------------------------------------------------------

Denna lilla grabb som varit borta i en vecka, antagligen levt på hundmat. Jag har varit på jakt flera gånger och nästan fått tag på honom. Tjock om magen var han när jag en dag satt på toan och han kom fram och jag fick plocka upp honom lätt. Det var som om han gav upp och ville "hem". 

Nu är han ändå cool lugn och det märks inte alls att han varit lös i över en vecka, han insåg nog att dom där människodjuren var något bra att ha ;) 

---------------------------------------------------------------------------------

Denna underbara flicka är nu lite mer än fyra månader. Annika heter hon och kommer från Magda. Annika var det lite tvivel om. Det gick upp och ner.. jag blev förr och ibland emot. Nämligen så bet hon mig i början. Det naffsades då och då.. sen blev det massa verkligen hårda stress kraffs i handen så det blev små märken.. Hon har alltid haft en massor av energi men ville helst inte spendera tid med mig. 
På sistone har hon ändrats enormt. Jag är oerhört glad att jag inte gav tillbaka henne till Magda. Annika har nämligen börjat hoppa upp i handen själv, kommit fram till mig så fort jag kommit hem och inte naffsat/bitit mig på ett tag. Det tror jag inte kommer hända framöver heller. Eftersom hon har så himla mycket energi, har jag bestämt mig att börja agility med henne. Det gick sådär i början.. hon lyssnade inte. Men på sistone har det ändrats och hon har börjat fatta! (Med lite godis hjälp då.. Skrattar). Det känns underbart att hon gillar mig så mycket nu. Det märks att hon uppskattar och är glad så fort jag kommer hem.

Saken är, att jag inte gav upp. Därmed fick jag en chans av Annika. Hon kommer inte att ångra sig. Hjärta 

---------------------------------------------------------------------------------

Den här sötnosen heter Ajanki´s Vasti och är en pigg liten tjej på 4 månader.

Hon har inte varit i nån popcornsålder direkt men har varit ganska livlig av sig sen hon var 2-3 veckor.

Hon är oerhört nyfiken på allt som händer runt henne och är gärna med på det jag gör. Det jag gillar väldigt mycket med henne är att hon ser på mig på ett speciellt sätt, som att hon förstår mig!

--------------------------------------------------------------------------------

Annons:
VildaVittra
2013-03-28 13:11
#1

Fina!

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Grodan
2013-03-28 16:52
#2

Björk röstade jag på, för att berättelsen om henne är så fin och bilden är jättefin.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: