Annons:
Etiketttävlingar
Läst 364 ggr
ajanki
2013-05-01 12:41

Juniveteranen

Posta bidrag - ladda upp foto och skriv berättelse om musen - i denna tråd till och med 25/5

Varje månad har vi tävlingen månadens veteran. Medlemmar på mus-ifokus deltar genom att bifoga ett foto på sin tammus, som får vara som yngst 15 månader, samt skriver en personlig berättelse om den. Vid årets slut koras någon av månadsmössen till årets mus.

Regler:

  • Endast ett bidrag per person.
  • Välj ett foto som är minst >>>>800x600 pixlar<<<< - det vill säga inte för litet foto, då det blir svårt att bedöma och se små bilder. Större går bra då det skalas ner till 800x600.
  • Endast tammöss 15 månader och äldre
  • Personlig berättelse på minst 2 meningar eller 500 ord.
  • Månadens veteran avgörs genom röstning av medlemmarna - denna vinner ära i all evighet

Erat bidrag lägger ni i den här tråden ända fram till den 25/5

(omröstning sker sedan endast till den sista i månaden)

Glöm inte den personliga berättelsen om din mus och lycka till!

Annons:
ajanki
2013-05-09 21:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Den här killen heter Burundi, han är född den 1/1-12. Så han är 1 år och 4 månader drygt.

Det är en snäll och lugn kille. Snäll mot både människor och andra muskillar, jag kan sätta ner vilken kille som helst till honom och han bråkar aldrig med nån!

Tyvärr har han inte varit helt frisk hela sitt liv så därför har jag inga småBurundisar hemma. Han får vara enbart en sällskapsmus och ingen avelsmus:) 

Funkar bra för mig, bara jag får ha kvar honom så länge det går!

Grodan
2013-05-09 21:42
#2

fnissar lite åt "småBurundisar"… ❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: