Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 598 ggr
Raggedydoll
2013-05-14 19:32

(S) Möss tillsalu från mig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu sållas det ur lite. Insåg att framförallt hanarna är för många. 

Första hanen ut är: 
Fluffy Snow, Vit hane med röda ögon. Fuzzy. (fler bilder här)

S*Raggedy Doll
- Vi har kattungar :)

www.RaggedyDoll.se

Annons:
Raggedydoll
2013-05-14 19:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nästa hanen ut är: 
Warrior, Dove Tan(fler bilder här)

S*Raggedy Doll
- Vi har kattungar :)

www.RaggedyDoll.se

Raggedydoll
2013-05-14 19:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Nästa hane ut är: 
Fluffy Dream, Argente/Dove tan. Broken/even. Fluffy. (fler bilder här)

Om Dream:
En totalt orädd kille som älskar att utforska och jävlas med de andra mössen ^^ Lugn och fin när han kommer upp i handen och inga konstigheter så. Han går ihop med de andra hanarna utan problem.

S*Raggedy Doll
- Vi har kattungar :)

www.RaggedyDoll.se

Raggedydoll
2013-05-14 19:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Nästa hane ut är: 
Lucky Loke, Dove tan berkshire (Feltecknad)(fler bilder här)

Om Lucky:
Av namnet att döma är han en turmus, nej då. Men han hade tur som liten, han smet när jag gjorde rent buren och han överlevde ett dygn i min lägenhet, lös, med 3 katter var av en är känd för att gärna ta möss om hon får chansen (går inte att få ur henne!).

Han är en go kille som är liiite försiktig, inget mer än de andra. När han väl kommer upp i handen sitter han där ett tag innan han börjar roa sig med att utforska. Lucky har en hobby (som alla mina hanar verkar ha) att reta katterna, han sätter sig vid burens kant och kollar på katterna tills de tröttnar. Då går han iväg och gör något annat. 

Om ingen är intresserad av grabben stannar han hemma hos mig :)

S*Raggedy Doll
- Vi har kattungar :)

www.RaggedyDoll.se

Raggedydoll
2013-05-14 19:39
#4

Det var alla som jag har just nu. Fler kommer att komma :) Hemmet är viktigast. Dom är ej registrerade i Svemus. 

Har ni några synpunkter på färg och teckning är det välkommet då jag försöker lära mig korrekt. 😃

EDIT: Alla hanarna i annonsen går i samma bur utan problem! då är de inte helsyskon med varandra.

S*Raggedy Doll
- Vi har kattungar :)

www.RaggedyDoll.se

UlrikaD
2013-05-14 20:37
#5

Lucky och Warrior var ju hur fina som helst!!❤️

[Miss_björnbär]
2013-05-14 20:43
#6

Warrior var riktigt fin :) Ingen extra info om honom?

Annons:
Raggedydoll
2013-05-15 09:50
#7

#6 Jo det är på g. Hann inte skriva mer igår innan batteriet på datorn dog. Haha. Men suck nu kan jag inte lägga in det under bilden. Morr. Aja kommer här då:

Om Warrior:
Warrior har ett missvisande namn, han fick det pga sitt humör som tonåring då han var mer på hugget. Nu har grabben lugnat ner sig och är snäll och trevlig. Han är oerhört trevlig och vänlig med de andra mössen. Han är lugn och fin i handen inga hoppiga tendenser  Sen är grabben oerhört nyfiken :)

Om Fluffy Snow
Snowie är nyfiken och framåt, inga problem att ha med andra hanar. Han kommer jämt fram till kanten på buren och kollar på en när man står där. Ibland försöker han ta sig ut ur buren, tror han bara vill vara med, fast vågar själv inte ha med han då det finns en lite för snabb katt i huset.

S*Raggedy Doll
- Vi har kattungar :)

www.RaggedyDoll.se

Raggedydoll
2013-05-25 07:20
#8

Warrior är kvar. (Lucky blir kvar för gott)

S*Raggedy Doll
- Vi har kattungar :)

www.RaggedyDoll.se

Upp till toppen
Annons: