Annons:
Etiketttävlingar
Läst 473 ggr
ajanki
5/26/13, 11:36 AM

Rösta på Junimusen

Detta är min stora kärlek Lying Cow (måste berätta att Lying Cow är namnet på en målning av V. Van Gogh…så det är ett fint namn hon har!) till vardags kallad alla möjliga löjliga namn som Tussan, Tusset, Fluffan, Fluffet, Gulli, Gullet ja, ni förstår…

Jag såg henne första gången på en bild som Tsunamis la ut och jag blev störtförälskad!! Hon kom hit bara några dagar senare och uppfyllde alla mina förväntningar:)

När jag tog upp henne från lådan och hade henne i handen så tittade hon så på mig (hon undrade nog vem jag var…) men hon tittade intresserat och nyfiket! När jag stoppade ner näsan mot henne så nosade hon på mig och gav mig en puss Hjärtajag kunde nästan inte slita mig från henne!

Ganska precis när jag satt ner henne i buren så fick jag ett sms av Tsunamis där hon skrev att hon glömt att berätta att hon fortfarande var lite i popcornsåldern (hon var 4 v och 2 d) tyckte att det var lite kul eftersom hon bara hade suttit platt som en pannkaka i handen och tittat på mig:)

Hon fortsätter att vara lika underbar och snäll, och jag hoppas att hon blir en väldigt gammal mustjej!

------------------------------------------------------------------------------------

Detta är Alice! Hon är en riktig mys-mus! Hjärta När jag hade fått hem henne och släppt ner henne i buren, så skutta hon direkt upp i min hand… Hjärta Sedan dess har hon varit i mitt hjärta… Varje dag får hon mig att skratta, varje dag hittar hon på hyss, som te.x att gnaga på servetterna, provtugga rosorna… :) Hela hon är full av bus. MEN hon kan även sitta still i handen och bli klappad och pussad på… PussarVi har även börjat lite smått med agility och klicker träning och det tycker hon är jätte kul! 

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta Alice! HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta

Annons:
ajanki
5/30/13, 5:31 PM
#1

Puttar denna så fler röstar 🙂

Grodan
5/30/13, 11:43 PM
#2

Röstat!


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: