Annons:
Etiketterom-sajteninfo
Läst 484 ggr
Grodan
6/9/13, 12:52 PM

Direkt reklam

Jag vill påminna om att vi har en regel som förbjuder direkt reklam på mus-ifokus. Läs reglerna här: LÄNK

Det innebär att företag och tjänster som går ut på att tjäna pengar inte får göras reklam för på sajten.

Jag har ibland svårt att se vilka inlägg som är direkt reklam och det kan hända att en del går förbi onoterade. Men de som är solklara tar jag tyvärr bort. Pga att det är svårt att se vad som är direkt reklam ber jag Er om hjälp. Skicka ett pm om Ni uppfattar något som direkt reklam för ett företag.

Vi har trådar där det är tillåtet att prata om vilka företag som säljer ditten eller datten för att hjälpa varandra att hitta rätt varor till bra priser. För zoobutiker online har vi bland annat

zooaffarer-online-i-europa

För privatpersoner är det givetvis tillåtet att annonsera om djur till salu/köpes, om djurvakt, om djurtransport samt om burar o tillbehör till salu/köpes.

För företag som vill synas och göra reklam rekommenderas att man sponsrar en tävling och på så sätt får sin logga och länk till hemsida publicerad.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: