Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 409 ggr
Pennybus
2013-06-11 21:37

(K) Mushonor

Hej!

Då jag äntligen fått klartecken om att skaffa möss söker jag 2 mushonor, ålder spelar ingen roll.

De får gärna komma från samma flock, och inte finnas aaaallt för långt bort ifrån Göteborg.

Speciell teckning krävs inte, att de är hanterade och kontaktsökande är dock ett krav.

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

Annons:
VStromberg
2013-06-11 21:41
#1

Tipsar dig om att åka till Alingsås den 6/7, på SVEMUS utställning, där kommer finnas mycket tillsalumöss :)

MVH Viktoria S
- Sajtvärd på Agility Ifokus

Pennybus
2013-06-11 21:41
#2

#1 Ja jag ska dit på kaninutställning så :)

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

[Miss_björnbär]
2013-06-11 21:42
#3

Som sagt, det kommer finnas väldigt många mus honor till salu den 6/7 så har du möjlighet att komma ifrån kaninutställningen och ta dig dit så tycker jag att du ska det :)
Då kan du få hålla och känna efter om du tycker de känns kontaktsökande och det du eftersträvar. Men prata gärna med lite olika uppfödare innan så har du ett hum om vad som kommer finnas :)

Jag kommer ha några honor till salu men jag vet ej vilka än då jag har några få personer som vill kika innan de bestämmer sig osv.

Men det är roligt att du fått klartecken! Möss är väldigt härliga djur :)

Pennybus
2013-06-11 21:53
#4

#3 Jag ska vara där alla dagar då jag ska ställa ut :)

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

kimky
2013-06-12 05:54
#5

Jag kommer vara där och har bland annat några extremt trevliga flickor som kommer ha till salu där! De är svarta,kh av kors-typ ^^

Kommer även ha burar till salu mm till dom.

Mer info om musarna finns på www.Brunstorp.se

Grodan
2013-06-12 14:41
#6

Pennybus, det kommer att vara sjukt mycket möss till salu på mässan. Så det kan vara ett bra tillfälle för dig att hälsa på flera.

Jag rekommenderar tyvärr inte att du köper av olika uppfödare, om dessa inte tror att deras möss har samma bakterieflora.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Pennybus
2013-06-12 15:16
#7

#6 Nej, det är tänkt att ha 2-3 från samma kull/uppfödare isåfall, inte ifrån olika uppfödare :)

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

Grodan
2013-06-12 18:28
#8

😃


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: