Annons:
Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 2162 ggr
vevve89
2013-08-29 21:29

Saknar möss!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag gått runt å tänkt på möss hur mkt som helst. Hade bara möss en kort period men vad man kan sakna att ha dom små liven. Blev fast vid de söta små varelserna!=O

Annons:
Grodan
2013-08-29 21:41
#1

Jag förstår det. Möss är så himla roliga varelser. Måste vara väldigt tomt nu.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

vevve89
2013-08-29 21:55
#2

Jo, vi har ju 4 djur men saknar ändå dom små gnagarna! Kommer nog aldrig kunna leva utan kaniner, råttor eller möss. Kommer alltid ha något av dom hemma. =P Sen ett liv utan djur vad är det för liv?

Grodan
2013-08-29 22:05
#3

#2 Näe… inte mycket liv. Jag har tänkt att ett hus utan en Dobermann inte är ett hem… men försöker inte tänka så… jag har eg inte möjlighet att ha hund, det är för dyrt… och utan hund är jag mer fri… dock är saknaden mycket stor och vardagsrutinerna är helt rubbade. Att ha någon att gå ut med var 4:de timme är faktiskt väldigt viktigt. 

Men möss, nä, det kommer jag nog aldrig att vara utan. Jag kommer att skära ner en hel del på min uppfödning succesivt, men kommer inte att sluta varken föda upp eller älska möss.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Sugar Mist
2013-08-29 22:11
#4

Jag saknar också min mus.. Min fina, lilla söta mus… ): Har ingen att pilla med, skratta åt och bara mysa med på det sättet man kan göra med möss…

-

vevve89
2013-08-29 22:17
#5

#3 Förstår att det är tomt. =/ Vågar inte ens tänka på den dagen då min Robin inte finns längre. Han är mitt allt bland djuren. Varit med genom så mkt och hjälpt under jobbiga perioder. Liksom alltid funnits där i snart 10 år. Blir en omställning då man förlorar något viktigt men man får ju tänka på alla bra stunder! =)

#4 Förstår precis. Det blir ett tomrum även efter småååå pälsbollar!

Grodan
2013-08-29 22:59
#6

Ni har bägge förlorat era möss lite för tidigt.

Jag är glad att du, vevve89, fortfarande vill ha möss trots att dina blev sjuka. Att förlora möss för tidigt åt sjukdom kan få många att tänka om, att vilja ha ett mer långlivat djur. Möss kan leva länge, men man vet aldrig om det är sådana möss man har i sin ägo…

Sugar Mist, hur känner du nu inför att skaffa nya/flera möss?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
vevve89
2013-08-30 07:13
#7

#6 jo det var jobbigt men dom jag hade var helt underbara den tiden! Men känns bra att jag väntat och inte köpte nya direkt!

KickiG
2013-08-30 16:44
#8

På grund av tillfälligt boende just nu, så bor mina möss på ett annat ställe än jag. Det är väldigt konstigt att inte ha dem här hos mig. Fast jag vet att de har det bra och blir väl omhändertagna så går jag ändå och funderar över ifall någon kommit ihåg att ge dem fräscht vatten…

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Sugar Mist
2013-08-30 16:47
#9

#6 Lite sådär, faktiskt. Möss är så otroligt roliga, mysiga och söta, men samtidigt så kortlivade. Men jag kommer helt klart skaffa möss iår.

-

Upp till toppen
Annons: