Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 571 ggr
[Miss_björnbär]
2013-09-01 23:50

(S) Burar och diverse saker

Eftersom sambon har börjat blivit mer allergisk mot pälsdjur så har vi valt att minska ned på antalet möss till en början. Hoppas att vi slipper skiljas från fler älsklingar för det är verkligen allt annat än kul 💔

I vilket fall så har jag bestämt mig för att sälja de duna-mini burar jag har och några omgjorda samlar lådor, vattenskålar, matskålar och några hjul. 
Jag behåller en del men kan inte spara allt i det redan överfulla förrådet så väljer att köpa nytt när jag väl kan ha lite fler möss igen.

Så nu finns det 6 st duna-mini till salu - alla inklusive vattenflaska med sugkopp, hyllplan och stege. Varierande färger men alla är i väldigt bra skick, 2-3 st har minimala gnagmärken där vattenflaska "sticks in". 
Dessa har jag tänkt mig ca 250 kr st för. 

Sen har jag en betydligt äldre mini-duna liknande bur av något märke, den är inte alls lika fin men lika stor. Tänkte mig 75 kr för den.

Några vattenflaskor finns också till salu, de är den lilla modellen som säljes för 10 kr st. Finns ca 15 st.
Några olika matskålar i olika priser men ingen dyrare än 15 kr och då är just den i keramik. 

Skriv gärna PM om du är intresserad av mer information eller bilder osv.

Mvh

Annons:
panini
2013-09-02 13:29
#1

Var finns de? :)

ajanki
2013-09-02 13:53
#2

Tingar gärna 75 kr-buren🙂 (är ju lite fattig..annars hade jag köpt flera!)

[Miss_björnbär]
2013-09-02 15:43
#3

Ja just det, i Tidaholm men kanske kan få upp några saker till sm om det önskas.

fifi.a
2013-09-08 13:15
#4

Hej!

Jag vill gärna köpa 2 små vattenflaskor! Har du möjlighet att skicka dem till Göteborg? Eller är du i Skövde/Mariestad något? (isf kan jag ordna hämtning)

[Miss_björnbär]
2013-09-08 18:59
#5

Jag kan skicka dem men då får du stå för frakten :)
Allt ska fotas snart så bilder osv kommer inom kort.

fifi.a
2013-09-09 07:56
#6

Står gärna för frakten :D Skickar dig ett meddelande med adress!

Annons:
[Miss_björnbär]
2013-09-16 23:05
#7

Lite putt putt, sakerna kan transporteras till SM med hjälpa av littlem :)
Sänker priset på burarna till 200 kr och vattenflaskor och amtskålar till 5 kr respektive 10 kr för keramikskålarna som ser ut som salladsblad.
Har några hjul i olika storlekar, jag är sämst på att fota sakerna men är ni intresserade skriv gärna till mig på facebook så kan jag ta bilder av sakerna direkt.

http://www.facebook.com/malin.eriksson.100

Bara lägga till mig eller skriva ett meddelande.

Littlem
2013-09-16 23:10
#8

Ta med de flaskor och matskålar du har imorrn!

Upp till toppen
Annons: