Annons:
Etiketteraveluppfödning
Läst 501 ggr
L8sson
2013-09-13 19:21

Nu blir det tomt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För jag ska sälja alla sluta med möss… 

Haha skoja, såklart jag inte ska sluta med möss 😂

Jag har inte haft så många kullar på senaste, de kullar jag haft har varit små, så idag var det flera möss som packades ner i sina flyttlådor för att få komma sitt hem och familjer. Flera ägare som väntar på sina små eller stora 😉.

Nakenmuffen åker till Hamm (Tyskland) imöra och flera som skulle dit tingade möss från mig/oss, på vägen dit även lämnar hon eller har lämnat av möss också. Känns så spännande.

Men nu börjar det bli tomt här hemma, eftersom Nakenmuffens möss som bott hos mig cirka 6 månader har flyttat hem till henne igen så har jag mina enstaka små burar och möss kvar. Men det är lite skönt också med mindre antal eftersom jag har fullt upp med att få igång mitt liv 😎 och bor så litet med så mkt djur. 

På SM ska flera möss också få flytta till sina ägare som väntar på dom, spännande att få följa dom i sina nya hem. ❤️

Jag älskar möss! 😍 Yang på bilden är så söt och go att jag snart äter upp honom 🤗

Annons:
KickiG
2013-09-13 19:36
#1

#0 Fy på dig som skräms sådär! :)

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

L8sson
2013-09-13 19:52
#2

#1 Lite kul var det 😂😎

KickiG
2013-09-13 21:34
#3

#2 Jo, det var ju det. Först tänkte jag "Nej! Vad nu???" Min andra tanke var "Ok, jag kan köpa dom"  😃

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

L8sson
2013-09-13 21:57
#4

#3 hahah ja få hem till alla skulle nog inte blå något problem. Men det kommer aldrig hända 👍

L8sson
2013-09-13 22:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Här är ett collage på alla som flyttar eller har flyttat precis. Fina barn ❤️

Littlem
2013-09-14 01:05
#6

Mycket fina möss som flyttar!  Men många fina(re) som stannar. Yang är ursöt!

Annons:
L8sson
2013-09-14 07:36
#7

#6 Det är ju det där med att jag vill spara typ allt i kullarna, det är fina syskon. Men varför ska jag sitta och trycka på alla, har inte plats. Då får man sälja vissa guldkorn. Tråkigt men så är det. 🙂

Sync
2013-09-14 10:26
#8

Jag fick hålla i en av dina svarta banded som Vickan hade med sig. Fin och go! :D sen fick jag hålla i en naken mus för första gången.. hehuhe. Har lite skuldkänslor att jag inte tog med mig den. Lol

// Adam Cool
- Paraxona`s ~
Kolla gärna in Mus.ifokusHjärta

Lamina
2013-09-14 11:29
#9

Oh gawd, du får inte skrämmas sådär L8sson! 😮

Jag tycker mig se en liten Nynäsbo där bland mössen. 😃

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

L8sson
2013-09-14 13:44
#10

#8 Jaha vad kul, Trevligt att du tycker så! Visst är dom fina banded 😉?

#9 Haha skit kul! 😂

Japp "lilla" Tagg finns med där, två av hans bröder flyttade igår och flera av syskonen flyttar vid SM.

Upp till toppen
Annons: