Annons:
Etikettermatutfodring
Läst 539 ggr
KickiG
2013-09-17 09:51

Mat som bygger upp immunförsvaret

Det finns så oerhört mycket kunskap på det här forumet! Många gånger är den (tyvärr) utspridd i en massa olika trådar både här och där. Jag har suttit och försökt hitta tips på mat och geggor som verkligen boostar upp mössens immunförsvar. Det finns lite info här, lite där och en massa har jag garanterat missat. Så nu kära musifokusare, ber jag er plocka fram era bästa tips och recept, så samlar vi allting här under en och samma tråd!

Om jag får lägga fram ett önskemål, så skulle det vara att vi försöker hålla den här tråden så "ren" som möjligt. Ställ gärna frågor, diskutera mer än gärna, men vi försöker hålla oss till det som rubriken säger. På så vis får vi uppbyggt en fin infobank som många kan ha glädje av i framtiden.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Annons:
Sugar Mist
2013-09-17 10:02
#1

Jag brukade göra geggor på äggula, micrad äggvita, lax, köttfärs, mald äggskal, blåbär, hallon och råsaft, det var populärt, och det låter nyttigt i mina öron men vad vet jag

-

Grodan
2013-09-17 18:46
#2

Allt jag skrivit på mus-ifokus under åren står till erat befogande. Den som har tid och lust kanske kan länka in bra trådar och inlägg som jag och även andra skrivit. Det finns massa matnyttigt här.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: