Annons:
Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 498 ggr
Swadika
9/26/13, 2:51 PM

(K) Köpes bur och tillbehör i Östergötland

Söker i stort sett allt som kan behövas till möss, i Östergötland (helst Norrköping) för en billig peng. Jag kommer och hämtar sakerna hemma hos dig.

Framförallt är det bur, vattenflaska och något burtillbehör som sökes, och om någon har bottenmaterial, hö, mat för i alla fall 1 dag så är det väldigt intressant. Eller ja vad som helst som möss behöver. 

---

Anledningen är att jag försöker rädda två tjejor som bott i en liten låda och nu ska ägaren avliva mössen. Flickorna är bara 6 månader gamla så tycker de har så mycket kvar. Jag har fått ägaren att ha kvar mössen i några få dagar (hade "turen" att den enda personen på djuraffären som avlivar djur är på semester och kommer inte tillbaka förs på måndag och ägaren är för snål att åka till vet) men måste nu alltså hitta bur och sådant till mössen så att jag faktiskt kan ta dem. 

Så om någon har något provisoriskt, om det så är en större samlalåda så snälla kontakta mig. Vill ge dessa underbara tjejer en chans.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Swadika
9/26/13, 8:01 PM
#1

Bur har antagligen löst sig, jag får köpa ett akvarium på onsdag, så länge så har jag ett 22liter samla låda, vilket i alla fall är större än vad de bor i nu. Så då blir det antagligen så att tjejorna får flytta hit :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Littlem
9/26/13, 9:16 PM
#2

Va bra att det löst sig!
Har du kollat blocket?  där kan man fynda burar och tillbehör billigt :)

Swadika
9/26/13, 9:26 PM
#3

Ja har kollat där, men haha hittade ingenting verkligen :P Men det kan vara jag som letar dåligt också men just tillbehör verkar det ont om, säljs bara tillsammans med burar :) Men ska hålla ögon öppna :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Littlem
9/26/13, 9:27 PM
#4

Drygt du bor i Norrköping, jag bor i Motala. Jag har en del hjul, skålar, inredningsprylar över som kan säljas. Ev nån flaska med.

Swadika
9/26/13, 9:43 PM
#5

Jag skulle kunna ta mig till Motala :) Jag åker nämligen gratis inom Östergötland :) Det är väl mest bur som jag inte vill släpa med på tåget :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Littlem
9/29/13, 2:53 PM
#6

Kan fota det jag har i tillbehörsväg så kan du se vad som finns!

Annons:
Swadika
9/29/13, 8:19 PM
#7

Absolut gör det :D Har fixat lite kartonggrejer så länge ^^ :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Upp till toppen
Annons: